Бериславський заклад дошкільної освіти
(ясла-садок) комбінованого типу №3 Бериславської міської ради
Прозорість та інформаційна відкритість закладу
Ліцензії на провадження освітньої діяльності
Свідоцтво про державну реєстрацію
Структура та органи управління закладом
Кадрове педагогічне та медичне забезпечення
Матеріально-технічне забезпечення закладу
Результати моніторингу якості освіти
Умови прийому дітей до закладу
Умови доступності закладу для дітей з особливими освітніми потребами
Розмір плати для батьків за харчування дітей в закладі
Перелік додаткових освітніх послуг, їх вартість, порядок їх надання та оплати
Інформація про використання публічних коштів, відповідно до п.3 ст.30 ЗУ “Про освіту”
14 Грудня 2017
Завдання, над якими працює наш колектив, зумовлені проблемами сьогодення:
1. Реалізація Базового компоненту дошкільної освіти – як державного стандарту дошкільної освіти України за освітньою програмою для дітей від 2 до 7 років «Дитина».
2. Впровадження інноваційних педагогічних технологій
в освітньому процесі з дошкільниками.
3. Патріотичне виховання у контексті розвитку духовного потенціалу особистості дитини дошкільного віку.
4. Проведення експериментального дослідження на регіональному рівні з теми «Формування особистісного орієнтованого середовища сучасного закладу дошкільної освіти засобами музейної педагогіки».
Гуманітарний та художньо-естетичний напрямки діяльності ДНЗ забезпечують впровадження в практику основного завдання Базового компоненту дошкільної освіти – цілісний і загальний розвиток дитини, набуття різних видів компетенцій дитиною, що відбувається в різних видах діяльності: ігровій; природничій; предметній; сенсорно-пізнавальній і математичній; мовленнєвій; соціокультурній, образотворчій, музичній, театральній, літературній та інших.
Нестандартні підходи, атмосфера пошуку, добра – уможливлюють зробити життя дітей цікавим та різноманітним.
Фізкультурно-оздоровчий напрямок діяльності ДНЗ передбачає створення належних умов для фізичного виховання дітей, організацію та проведення різних форм фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми, впровадження у педагогічний процес новітніх методик, здоров’язбережувальних та здоров’яформувальних технологій, активне використання традиційних і нетрадиційних форм, методів засобів фізичного виховання.