gerb otr

Раді вітати Вас на сайті

Бериславського дошкільного навчального закладу №3
(ясла-садка) комбінованого типу
Бериславської міської ради Херсонської області

22 Січня 2018

              Підготуйте дитину до дитячого садка 

   Вплив батьків на виховання дитини

Тепловий режим в ДНЗ

       Хто має право забирати дитину з ДНЗ

4 золотих правила, аби вижити

під час карантину з дітьми

Пам’ятайте, карантин – не привід для соціальної ізоляції. Адже сучасні технології дають змогу спілкуватися на відстані – у скайпі чи інших відеомесенджерах. Обладнайте простір для спілкування з близькими в інтернеті – знайдіть зручне місце для ноутбука, планшета чи смартфона, розташуйтеся так, щоб усі, хто бажає спілкуватися, влізли в кадр. Тепер можете влаштувати онлайн-чаювання з друзями, із якими ви побачите­ся офлайн після карантину.

Обладнайте місце для пустощів. Діти, які вимушені сидіти в чотирьох стінах, можуть легко звести батьків із розуму. Здебільшого через те, що дітям складно витримати вимушену фізичну пасивність. Емоції, пережи­вання, страхи дітей потребують прямого виходу, через фізичну актив­ність. Відведіть для дітей спеціальне місце, де вони зможуть щодня хоча б трішки побешкетувати – пострибати, поверещати, потупотіти нога­ми. Бажано, щоб дратівливі родичі, які не витримують галасу й шуму, могли сховатися подалі від цього місця. Організуйте для дітей активні ігри – піжмурки, квач, «Море хвилюється» тощо. Робіть разом ранкову зарядку.

 

Уникайте гіподинамії. На відміну від дітей, дорослі не відчувають потре­би у фізичній активності. Однак це означає, що потрібно постійно сидіти на місці. Гіподинамія, тобто малорухливий спосіб життя, спричиняє по­рушення сну, травлення і гіпоксію мозку та організму загалом. Принай­мні пів години на день приділяйте фізичним вправам. Нині в інтернеті можна знайти онлайн-уроки спортивних занять на будь-який смак: від йоги і аеробіки до танців та дзюдо. Не забувайте перед вправами про­вітрювати приміщення. Якщо діти долучаються до ваших занять – це добре. Адже що більше енергій вони витратять, то легше буде дорослим.

Будьте турботливішими до найближчого оточення, а передусім до себе. Подбайте про своє самопочуття – ніжтеся у ванні, висипайтеся, за­ймайтеся тим, що вам до вподоби, балуйте себе приємними дрібниця­ми. Якщо обираєте: заборонити щось дитині або дозволити – ліпше дозвольте. Не встрявайте у дрібні сварки. Слухайте тиху релаксивну му­зику, дивіться добрі, оптимістичні фільми. У спокійних і впевнених бать­ків – спокійні та впевнені діти.

                                                                                                    Підготувала Людмила Терещенко,

старший науковий співробітник Інституту психології

імені Г. С. Костюка НАПН України, канд. психол. наук

Поради під час карантину інструктора фізичної культури.

Шановні батьки, знайдіть 10 хвилин кожного ранку для своєї дитини і зробіть із нею ранкову гімнастику, навчіть і прослідкуйте

Комплекс вправ  для дітей I молодшої групи

Комплекс вправ  для дітей II молодшої групи

Комплекс вправ  для дітей середньої  групи

 

Хмаринка

  1. Звичайна ходьба;   на   носках;   “на   п’ятках;   широким • кроком; дрібним кроком; схресним кроком; біг “змійкою”.

Перешикування.

  1. II. Хмаринка піднімається вгору.

В.п. – основна стійка, руки з хмаринкою опущені донизу.

1  – підняти хмаринку до рівня грудей;

2 – підняти над головою; 3 – опустити до рівня грудей; 4 – повернутись у в.п.

(Всі вправи виконуються 6 разів у середньому темпі).

III.  З хмаринки падають сніжинки,

В. п. – ноги нарізно, руки з хмаринкою біля грудей.

1  – нахилити тулуб уперед, руки витягнути;

2 – повернутись у в.п.

  1. IV. Привітаймо сонечко. В. п. – те саме.

1  – обернути тулуб лівовобіч, руки з хмаринкою простягнути вперед;

2 – повернутись у в.п.;

3 – те саме правобіч,

4 – повернутись у в.п.

  1. V. Заховаймось за хмаринку.

В. п. – сидячи на п’ятках, руки з хмаринкою біля грудей.

1  – підвестись на колінах, руки з хмаринкою підняти вгору;

2 – повернутись у в.п.

  1. VI. Хмаринки роблять фіззарядку.

В. п. – лежачи на животі, ноги зведені разом, руки прямі.

1  – прогнутись у спині, руки з хмаринкою підняти вгору;

2 – повернутись у в.п.

VII.  Хмаринки розважаються.

В. п. – основна стійка, руки на поясі; стрибати навколо хмаринки, покладеної на підлогу. (16 стрибків у середньому темпі).

VIII. Заспокійлива ходьба.

 

Комплекс вправ  для дітей старшої  групи

 Ранкова гімнастика з мамою чи татом

Вправа 1 Потягусі

 

Вправа 2 Дощик

Вправа 3 Велопрогулянка

 

Вправа 4 Приїхали до лісу

Вправа 5 Кошики

Вправа 6 Збираємо лісовий урожай

 

Вправа 7 Відпочиваємо на галявинці

 

Масаж зубною щіткою

  1. Погладити по черзі то ліву, то праву руку з внутрішнього та зовнішнього боків.
  2. Постукати щіточкою по руках.
  3. Погладити щіточкою шию спереду, ззаду та з лівого і пра­вого боків.
  4. Постукати щіточкою шию з різних боків.
  5. Коловими рухами промасажувати щіточкою руки та шию.

Масаж для очей

  1. Закрити очі та вказівними пальцями погладити їх.
  2. «Походити» вказівними пальчиками по очах.
  3. «Пожаліти» оченята.
  4. Повільно закрити очі та розкрити їх – «Спляча красуня».
  5. Міцно заплющити очі та розплющити їх.
  6. Покліпати очима.
  7. Закрити очі долонями – «відпочинемо».

Комплекс вправ дихальної гімнастики

  1. «Сніжинка»: затримуємо дихання, на видих плескаємо в долоні, наче ловимо сніжинку.
  2. «Літачки»: хода з розкинутими руками й промовлянням

«у-у».

  1. «Чи пахне травичка»: нахиляємося, помірний вдих носом, видих ротом.
  2. «У лісі»: руки вгору – «дерева високі», вдихаємо носом, присідаємо – «кущі низенькі», видихаємо через рот.

Звукова дихальна гімнастика

  1. «Зозуля»: тривалий вдих, видих – «ку-ку», 4-5 разів.
  2. «Нюхаємо пиріг»: повільний вдих носом і різкий, ривками видих через рот – «а-а-ах».
  3. «їжачок пихтить»: вдих носом, різкий видих – «пих-пих».
  4. «Лисичка нюхає слід зайчика»: втягуємо повітря носом із затримкою дихання, видих ротом.
  5. «Гуси шиплять на котика»: вдих, потім шиплячий видих -«ш-ш-ш».

                                                   Зробіть разом з дітьми, руханку

 

Руханки для наших дітей.

Займаємось вдома в травні

 

 

                Рухливі ігри вдома разом з батьками

 

Англійська мова

Шановні батьки!

Для того, щоб діти не забували англійську мову під час карантину, бо ви скоро підете в школу, де з першого ж класу діти продовжать  вивчати англійську мову, раджу Вам організувати, “домашні заняття “ англійської мови

Тут вам стане у пригоді ігрова діяльність, у вигляді організованих ситуацій спілкування, коли в дитини виникає потреба, бажання та інтерес висловлюватись англійською мовою.

Тема: Давайте познайомимось

Наприклад: зранку дитина прокинулась і ви вітаєтесь ( чи її улюблена іграшка) з нею англійською мовою, потім запитуєте, як її ім’я, скільки їй років, хто вона – хлопчик чи дівчинка, де вона живе, який у неї настрій.

Форми вітання та прощання: Hello!! Hi! Good morning! Good afternoon! Good evening! Good bye!

Структури:What is your name? My name is… .How old are you? I am 5. Who are you? I am a girl ( a boy). Where do you live? I live in Beryslav.  How are you? I am good ( I am fine, I am Ok, I am so-so).

 

Тема: Моя сім’я

Наприклад: згадати членів сім’ї , хто з вами живе або взяти фотографії  і пограти в гру ,, Хто це?”, ,, Покажи мені твою маму”.

Мовленнєвий матеріал: Mother, father, sister, brother, grandmother, grandfather.

Структури: Who is this? This is a mother. (father, sister…). Show me your mother? ( father, brother…)

 

Тема: Тварини і птахи ( свійські, дикі, у зоопарку)

Наприклад: у вас у кожного є книжки з казками, ви можете листаючи книжку, запитати як називаються герої казочки на англійській мові. Можливо у когось є домашні тваринки вдома, вийти на вулицю і назвати їх англійською мовою і порахувати. Також пограти в ігри: розкласти малюнки і запитати – Хто це?; назвати тварин, які живуть на фермі, у лісі, у зоопарку; можна порахувати скільки тварин на картинці.

Мовленнєвий матеріал: A pig, a hen, a cow, a dog, a cat, a duck, a horse, a rabbit, a cock .

A bear, a fox, a hare, a wolf, a squirrel.

A lion, a monkey, a giraffe, a zebra, an elephant, a tiger.

Структури: What is this? This is a dog ( pig, fox, giraffe…); Who lives on the farm?( in the forest, in the zoo); How many animals?

 

Тема: Кольори

Наприклад: коли знаходитесь на вулиці зі своєю дитиною, можете запитати якого кольору небо, травичка, сонечко, квіти, хмаринка, пташка і т.д., а також можна погратися з повітряними кулями і назвати якого вони кольору.

Мовленнєвий матеріал: red, white, blue, orange, yellow, green, black, brown.

Структури: What colour is the sky? (The grass, the sun, a flower, a cloud, a bird). The sky is blue.

What colour is the balloon?  ( The balloon is red)

 

Тема: В магазині

Наприклад: ви прийшли з магазину, достаєте продукти з пакету і запитуєте як називається цей продукт, а дитина відповідає на англійській мові. Можна пограти у гру магазин.

Мовленнєвий матеріал: a shop, bread, butter, cheese, milk, eggs, sausage, sugar, juice, ice – cream, water, candy.

Структури: What is this? This is a bread….

  • Give me some bread, please.
  • Here you are.
  • Thank you.

 

Тема: Іграшки

Наприклад: ви можете разом гратися іграшками і при цьому називати їх англійською мовою.

Мовленнєвий матеріал: a doll, a ball, a teddy bear, a car, a robot, a plane, a train, a ship, a doll`s house,  bricks.

 

Тема: Частини тіла

Наприклад: ви показуєте свої частини тіла, а дитина називає їх англійською мовою, а потім можна навпаки.

Мовленнєвий матеріал: a head, a nose, an ear, an eye, a mouth, a teeth, a tongue, a cheek, a hand, a leg, fingers, toes, a shoulder, a knee

Дуже ефективним для закріплення англійської мови буде виконання різних фізкультхвилинок, руханок, прослуховування пісень, перегляд коротеньких мультфільмів на англійській мові.

 

 

Вчимо англійську з дитиною. Поради батькам

   Те, що англійську мову потрібно починати вчити з раннього віку, вже давно доведено психологами. Одні фахівці вважають, що найвдаліший вік – з 4 до 8 років, інші впевнені, що з 1,5 до 7. У будь-якому випадку, ваша основна задача – допомогти дитині вивчити мову і правильно її мотивувати.

 

Якими принципами навчання керуватися?

  1. Послідовність

Не починайте вчити граматику, коли малюк ще погано вимовляє слова або вимовляє словосполучення. Переконайтеся, що він готовий заглиблюватися у вивчення. Англійська мова для дітей – не рідна мова і потрібен час на її розуміння.

  1. Природність

Існує думка, що уроки англійської для дітей варто починати не раніше, ніж дитина піде в школу. Мовляв, не варто “забирати у дитини дитинство”. У реальності, якщо вам вдасться правильно все організувати, уроки будуть проходити дуже природно і дитина не буде відчувати ніякого навчального навантаження.

  1. Наполегливість.

Ви напевно не знаєте, що зацікавить вашу дитини. Те, що подобається вам, не обов’язково припаде до душі малюкові. Якщо якась методика не подобається, відкладіть на час заняття, а потім спробуйте зацікавити його англійською іншим способом.

   Кілька порад батькам, які допомагають дітям вивчати англійську

   Пам’ятайте, що вивчати англійську для дітей не складно, але ці поради – не універсальні і ви завжди можете комбінувати їх, додати щось своє, унікальне, притаманне тільки вашій дитині.

   Виберіть гарного викладача (це надзавдання, прочитайте відгуки на форумах про школах і репетиторів. Учитель – це перший крок до успіху);

Навчайтеся в формі гри (рухлива гра, компютерна або картки для вивчення англійської мови, які допомагають удосконалити знання);

Читайте гарну літературу (існують чудові посібники з англійської мови для дітей, вони викладені в легкій розважальній формі);

   Частіше змінюйте види діяльності (дитина швидко втомлюється від однотипних занять, тому бажано кожні 10-20 хвилин міняти вид роботи);

Заохочуйте успіхи і дайте можливість дитині відчути себе важливим;

Вчіться разом (це допоможе освіжити або оновити ваші знання і дасть впевненості дитині, що його дії правильні).

   Якщо ви будете вчити по 10 слів 2 рази в тиждень, то за місяць можна освоїти 80-100 нових слів. Звичайно, вони не відразу увійдуть в активний словниковий запас, але необхідний мінімум, 300-400 слів, можна вивчити за кілька місяців. Трохи завзятості, і ви з малюком вже легко будете спілкуватися англійською мовою.

 

 

Музичний керівник. Поради для батьків під час карантину.

Давайте разом зробимо музичні інструменти.

Граємо вдома в ігри разом з дітьми

Готуємося до випускного

Зручно: скоро ми у соціальних мережах