Бериславський заклад дошкільної освіти
(ясла-садок) комбінованого типу №3 Бериславської міської ради
Прозорість та інформаційна відкритість закладу
Ліцензії на провадження освітньої діяльності
Свідоцтво про державну реєстрацію
Структура та органи управління закладом
Кадрове педагогічне та медичне забезпечення
Матеріально-технічне забезпечення закладу
Результати моніторингу якості освіти
Умови прийому дітей до закладу
Умови доступності закладу для дітей з особливими освітніми потребами
Розмір плати для батьків за харчування дітей в закладі
Перелік додаткових освітніх послуг, їх вартість, порядок їх надання та оплати
Інформація про використання публічних коштів, відповідно до п.3 ст.30 ЗУ “Про освіту”
7 Лютого 2018
Шановні батьки!
Затверджую
Завідувач ДНЗ №3
________Верховська М.В.
Карантин продовжується і в квітні. Використайте цей час для спілкування та розвитку Ваших дітей. Коли б Ваші діти відвідували дитячий садок, то відвідували б на заняттях, повсякденному житті ми б вивчали такі б теми: План освітньої робот з дітьми групи №10 «Кульбабка»
Дитина в соціумі | Розвиток мови | Природа |
1. Я см. Я і моє ім’я. 2. Частування гостей. 3. Мій гардероб. 4. Краса природи в народному мистецтві. 5. День знань |
1.Зустріч з весною. Звуковий аналіз двоскладових слів. 2.Поділ слів на склади ознайомлення з буквою «К». 3.Читання складів слів. 4.Виділення першого і останнього звуків в словах. |
1.Пробудження природи. Зміни в житті рослин, умови їх розвитку. 2.Вивчаємо космос. 3.Ігри забави в королівстві тварин. 4.Бережи своє здоров’я змалку (вживати фрукти, овочі, значення теплиці у вирощувані їх). 5.Земля наш дім. День Землі. |
Математика | Дитина в соціумі +художня література | Ліплення. Малювання |
1.Складання задач а знаходження суми і остачі. Записувати за допомогою цифр і знаків. Площинні геометричні фігури. 2.Порядков лічба в межах 10.Годинн. Визначення часу в межах години, півгодини. 3.Об’ємні геометричні фігури (конус, циліндр, куля, куб). Схожість і різниця. Склад числа 10 з двох менших. Орієнтування на аркуші (вверху, внизу, зліва, справа, посередині). 4. Задачі на збільшення, зменшення на 1, 2. Пори року. Рік. Визначення і послідовність наступної попередньої. |
1.Вірші про історію імен. 2.Читання оповідання В. Сухомлинського «Іменний обід» 3. Українська народна казка «Катрусина шафа» 4. Казка «Як приходить весна» |
Ліплення: Чашка з блюдцем Ліплення: Тарілка з овочами
Малювання: Морський пейзаж. Малювання: Фантастичний підводний світ |
Шановні батьки!
Пропонуємо вам план занять на травень місяць, з різних розділів програми.
План
освітньої роботи з дітьми старшої групи №10 «Кульбабка»
Дитина в соціумі | Математика | Розвиток мовлення | |||
Тиждень | Назва теми | Тиждень | Назва теми | Тиждень | Назва теми |
1. | Золоті руки: праця людей на виробництві в полі. | 1. | Складання задач за малюнками на додавання й віднімання. Календар: день, тиждень, місяці, пори року, рік. Геометричні фігури: круг, квадрат, чотирикутник, трикутник, овал. | 1. |
Про зайця та лисицю
|
2. | Весняні свята: 8 Березня, Великдень. | 2. | Кількісна і порядкова лічба до 10. Вимірювання сипучих і рідких речовин. Годинник: година, півгодини. | 2. |
Казка навчає
|
3. | Птахи, тварини в картинах. | 3. | Геометричні фігури. Об’ємні: конус, циліндр, куб. Зворотна лічба до 10. Дні тижня. Календар тижня. | 3. |
У подорож до країни Знань (контрольне заняття)
|
4. | Без верби і калини нема України. | 4. | Параметри предметів (величина, висота, довжина, ширина, товщина). Визначення розміщення предметів: рядок, стовпчик. Склад чисел з двох менших в межах 10. | 4. | Гарно розмовляємо |
Природа | Художня література | Малювання/ліплення | |||
1.
|
Тваринний світ: комахи, метелики, бджоли, мурашки, солдатики, сонечка. Їх охорона | 1. |
Вірш «Золоті руки» Марія Познанська
|
1.
|
Малювання квітів Ліплення Зоопарк
|
2. | Порівняй рослини (дикоростучі, культурні, кімнатні, листяні, хвойні, ранньоквітучі) | 2. | Легенда про писанку. |
2.
|
Ластівки прилетіли Ліплення. Писанка |
3. | Чарівна музика весни: явища природи, зв’язок між живою і неживою природою | 3. | Читання казки «Кривенька качечка» |
3.
|
Моє чудове місто. Ліплення. Діти на прогулянці.
|
4. | Зробив справу – відпочивай. (Рухова активність, сон в житті людини) | 4. | Читання вірша Т.Г.Шевченко «Тече вода» |
4.
|
Сорочка (українська вишиванка) Мій дитячий садок Ліплення. Півник і золотий гребінець |
Пам’ятка. Якщо ви не працюєте протягом дня приділіть увагу для безпосереднього спілкування та виконання завдання за планом. Чергуйте ваші заняття самостійної діяльності дітей. Залучайте до спільної діяльності якою займаєтесь ви (прибирання кімнати, приготування їжі, миття посуду). Використовуйте ці моменти для рахунку, складання речень, розкажіть як ви цьому всьому вчилися. Матеріали які по темі можна знайти в інтернеті користуйтеся ссилкою, які надалися у вайбері, також використовуйте підручний матеріал, виготовляйте ігри разом з дітьми.