Бериславський заклад дошкільної освіти
(ясла-садок) комбінованого типу №3 Бериславської міської ради
Прозорість та інформаційна відкритість закладу
Ліцензії на провадження освітньої діяльності
Свідоцтво про державну реєстрацію
Структура та органи управління закладом
Кадрове педагогічне та медичне забезпечення
Матеріально-технічне забезпечення закладу
Результати моніторингу якості освіти
Умови прийому дітей до закладу
Умови доступності закладу для дітей з особливими освітніми потребами
Розмір плати для батьків за харчування дітей в закладі
Перелік додаткових освітніх послуг, їх вартість, порядок їх надання та оплати
Інформація про використання публічних коштів, відповідно до п.3 ст.30 ЗУ “Про освіту”
7 Лютого 2018
Шановні батьки !
Під час карантину вчимося разом!
Затверджую
Завідувач ДНЗ №3
______Верховська М.В.
План
освітньої роботи з дітьми старшої групи №6 «Сонечко»
на квітень 2020 року
Дитина в соціумі | Математика | Природа | |||
Тиждень | Назва теми | Тиждень | Назва теми | Тиждень | Назва теми |
1 2 |
Я сам. Я і моє імя. | 1 | . Задачі на знаходження суми і остачі. |
1
|
Пробудження природи. |
2 2 | Частування гостей. | 2 | Порядкова лічба в межах 10. | 2 |
Вивчаємо космос.
|
3 | Мій гардероб. | 3 | Об’ємні геометричні фігури (конус, циліндр, куля, куб) – схожість і різниця. | 3 | . Ігри – забави в королівстві тварин. |
4 | Краса природи в народному мистецтві. | 4 |
Задачі на збільшення, зменшення на 1, 2.
|
4 | Бережи своє здоров’я змалку (вживання фруктів, овочів, значення теплиці у вирощуванні їх). |
Грамота,розвиток мовлення | Художня література | Малювання, ліплення | |||
Тиждень | Назва теми | Тиждень | Назва теми | Тиждень | Назва теми |
1. 1
2 |
«Зустріч із весною». |
1
|
Історія походження імен, легенда про ім’я |
1
|
– Портрет В.Серов та інші. Портрет дитини. – Теоретичне. І.К.Айвазовський (монотипія) Ліплення. Писанки |
2 2
|
«Мандрівка в космос». | 2 | В.О.Сухомлинський «Іменний обід» | 2 |
– Тварини – собачка – Морський пейзаж (акварель) Ліплення – Декоративний посуд |
3 |
«Чотири пори року».
|
3 | Українська народна казка «Катрусина шафа» | 3 |
– Писанки (декоративне) – Скатертина (українські вишиванки) Ліплення. Іграшки |
4 | «У Задзеркаллі». | 4 | Казка «Як приходить весна» | 4 |
– Цей фантастичний підводний світ М.ПРиймаченко – Зоопарк. Бігімот. Ліплення – Рибки, слимаки |
І тиждень (30.03.2020 – 05.04.2020)
І. Заняття з математики + логіка світу
Записування за допомогою цифр та знаків.
Повторити: З чого складається задача.
– Цікава історія, герої якої вирішують математичне завдання – це…(задача).
– Опис подій та героїв задачі – це…(умова).
– Після умови задачі завжди ставлять…(запитання).
– Вирішення математичної задачі називають…(розв’язанням).
Наприклад:
Скільки квітів росло на клумбі разом? (Запитання).
3 + 1 = 4 . (Розв’язок).
4 – відповідь.
Скільки цукерок у неї залишилось? (Запитання).
3 – 1 = 2. (Розв’язок).
2 – відповідь.
Поділ цілого на частини і навпаки (квадрат, прямокутник, трикутник).
Повторити: геометричні фігури (квадрат, прямокутник, трикутник) – мають сторони і кути:
– якщо квадрат поділити пополам утворяться 2 прямокутника;
– якщо квадрат поділити по діагоналі – утворяться 2 трикутника;
– прямокутник поділити пополам – 2 однакових квадрата;
– трикутник пополам – 2 однакових трикутників.
– взяти 2 квадрати – утвориться прямокутник;
– 2 трикутники – 1 квадрат, або 1 ромб…
Взяти умовну мірку – чайну і столову ложку.
Завдання: виміряти скільки чайних та столових ложок вмістяться в 1 склянці.
Відповідь: чайних ложок буде більше тому, що мірка мала. А столових ложок буде менше – бо мірка стає більшою.
ІІ. Заняття з ознайомлення з природою
Повторити: Назву пори року. (Весна). Весняні місяці та чому їх так називають.
Наприклад: Березень (у цьому місяці починається рух соку, першим деревом «прокидається» береза…).
Квітень (назва походить від слів цвісти, квіти, відквітнути…).
Травень (місяць світлої зелені, буйного цвітіння садів…).
Повторити: Назви первоцвітів (підсніжники, проліски, фіалки, сон трава…).
Розповісти дітям, що потрібно рослинам для гарного росту? (Світло, тепло, вода).
Спостерігати за зміною росту рослин, які ростуть вдома (на клумбах).
Шановні батьки !
Під час карантину вчимося разом!
ІІ тиждень (06.04.2020 – 12.04.2020)
І. Заняття з математики + логіка світу
Пограйте з дітьми в гру «Що змінилося».
На столі виставте 10 іграшок. Дитина запам’ятовує їхню кількість і розташування, потім заплющує очі. Дорослий ховає одну іграшку, за його сигналом дитина розплющує очі, уважно дивиться і визначає, якої іграшки немає.
Наприклад: – Що змінилося? (Немає однієї іграшки)
– Якою вона була за порядком? (Відповідь дитини)
– Яка іграшка стояла перед нею? Після неї?
Гру можна повторити 2-3 рази.
Повторити: З чого складається годинник? (циферблат з цифрами від 1 до 12, великою та малою стрілками).
– Що показує велика стрілка? (хвилини), маленька стрілка вказує… години.
– Запропонуйте дітям показати на макеті годинника :
– час коли вранці встають…(7)
– сідають обідати…(12)
– ввечері дивляться улюблений мультик…(6)
– час коли лягають спати…(9)
Розгляньте з дітьми предмети циліндричної форми (бляшану баночку, олівець, склянка, ваза та інші предмети).
Запитайте у дітей: – Назвіть ці предмети.
– Чи однакові вони? Чому? (бляшана баночка, склянка, ваза – товсті, олівець – тонкий…)
– Що спільне в усіх предметах? (Форма – циліндра)
– Що можна з ними робити? (катати між долоньками, по столу, поставити на стіл, підлогу і зверху покласти якийсь предмет тощо).
– Як їх можна використати? (у бляшану баночку покласти варення, в склянку налити воду, у вазу поставити квіти, олівцем – малювати ).
ІІ. Заняття з ознайомлення з природою
Розкажіть дітям про нашу планету Земля, а саме:
– Що таке Земля? (Наша планета)
– Який супутник є у планети Земля? (Місяць).
– Чим здаються нам інші далекі планети? (Зірками).
– Як називається найбільша до нас зірка? (Сонце).
– Люди якої професії літають у космос і досліджують його? (Космонавти).
– На чому космонавти літають до космосу? (на ракеті, космічному кораблі).
– Хто першим полетів у космос? (Собаки – Білка, Стрілка).
– Першим космонавтом був … Юрій Гагарін.
– Перша жінка – космонавт – Валентина Терешкова.
– 12 квітня – свято… День космонавтики.
Г. Бойка «Збираємось в політ».
Шановні батьки !
Під час карантину вчимося разом!
ІІІ тиждень (13.04.2020 – 19.04.2020)
І. Заняття з математики + логіка світу
Пограйтесь в гру «Чарівний мішечок», до якого покладіть (конус, циліндр, куля, куб з будівельного набору).
– Які предмети ви дістали? (конус, циліндр, куля, куб).
– Фігури однакові чи різні? Чому?
Запропонуйте дітям прокотити ці фігури.
– Чому одні фігури можуть котитися інші ні? (у конуса, циліндра, кулі – основа круга, немає кутів).
– Куб не може котитися, йому заважають кути.
Проведіть дослід.
Запропонуйте дітям поставити по черзі фігури перед дзеркалом.
Що вони побачать?
– На що схоже відображення кулі? (на круг)
– Відображення якої фігури побачать в кубі? (квадрат)
– Циліндр схожий на… (прямокутник)
– Відображення конуса схоже на… (трикутник).
Візьміть 10 фішок (цукерки, палички…)
Завдання: як можна їх поділити на дві групи?
Заповніть таблицю, записуючи різні варіанти.
Наприклад:
10 | 1 | 3 | 5 | ||||||
9 | 7 | 5 |
Виконайте вправу «Прикрась килимок».
– Намалюйте (викладіть) у верхньому лівому куті синій круг, у нижньому лівому куті – жовтий круг, у верхньому правому – червоний трикутник, у нижньому правому – жовтий квадрат. Посередині намалюйте червоний овал.
– Після виконання завдання можна зіграти в гру на розвиток логіки. Дорослий називає місце розташування фігури. Дитина – геометричну фігуру, яка там намальована.
ІІ. Заняття з ознайомлення з природою
Пограйте в логічну гру «Назви тварину».
Дитина визначає і називає диких тварин за їхніми характерними ознаками, які називає дорослий.
– Навесні у кожної тварини народжуються….(малята).
– Руда, хижа, хитра… (лисиця). У лисиці народжуються…(лисенята).
– Руда, запаслива, живе на дереві… (білка). У білки – білченята.
– Прудкий, куцохвостий, довговухий… (заєць). У зайця – зайченята.
– Великий, бурий, клишоногий…(ведмідь). У ведмедя – ведмежата.
– Зубастий, сірий, хижий…(вовк). У вовка – вовченята.
– Спить взимку, маленький, колючий…(їжак). У їжака – їжачата.
Гра проводиться у швидкому темпі. Дитина має відповідати чітко, не вагаючись.
Шановні батьки !
Під час карантину вчимося разом!
ІV тиждень (20.04.2020 – 27.04.2020)
І. Заняття з математики + логіка світу
Повторіть з чого складається задача (умова, числа які нам відомі, запитання, розв’язок та записуємо відповідь).
Наприклад:
Запропонуйте дітям самостійно скласти і розв’язати задачі (про цукерки, іграшки.)
Завдання: намалюйте дітям різнокольорові геометричні фігури – квадрат, круг, п’ятикутник, прямокутник, трикутник.
Поставте запитання:
– Чи однакові фігури? Чим відрізняються? Що мають спільне?
– Яка з цих фігур «зайва»? Чому? (Круг – в нього немає кутів).
– Які геометричні фігури можна назвати «родичами»? Чому? (Квадрат, прямокутник – в них по чотири сторони та чотири кути).
– Уважно подивіться на квадрат, п’ятикутник, трикутник. Розташуйте їх у правильній послідовності. За якою ознакою це можна зробити? (За кількістю кутів геометричні фігури мають стояти так – трикутник, квадрат, п’ятикутник).
Пограйте з дітьми в гру «Послухай запитання – назви правильно місяці».
Дорослі задають дитині запитання від імені іграшок – тварин, що стосуються певної пори року та місяців.
Наприклад:
– Запитання від Зайчика: У які місяці року я маю сіре хутро? А коли я білий?
– Запитання від Ведмедика: Коли, в які місяці я сплю в барлозі? Коли я можу ласувати малиною?
– Запитання від Ластівки: Назвіть місяць, коли я повертаюся з вирію? Коли я доглядаю ластів’ят? Коли я знову відлітаю до вирію?
ІІ. Заняття з ознайомлення з природою
Бережи своє здоров’я змалку (вживання фруктів, овочів, значення теплиці у вирощуванні їх).
На тарілку покладіть нарізані невеличкими шматочками різні овочі та фрукти.
Діти із закритими очима вибирають, куштують певний шматочок і визначають фрукт чи овоч за смаком та його користь для здоров’я дитини.
Наприклад: – Це помідор – він соковитий, м’який, кислуватий.
– Це капуста – вона хрумка.
– Це шматочок моркви – він солодкий, твердий. – Це яблуко – воно соковите, росте на дереві….
ГРАМОТА
КВІТЕНЬ.
– виконувати звуковий аналіз чотирьох та п’яти фонемних слів( небо, ріка, птах,
весна,сонце,хмари,тепло,квіти,трава…);
– визначати місце наголосу в словах, наголошений склад;
– читання складів та слів: ВА,ВО,ВУ,ВІ,ВИ,ВАМ,ВІН,ВОНА,ВОНИ,ІВАН,НО-
ВИНИ,СЛИВА,ВИЛИВ…;
– складання речень із трьох слів на задану тему.
– ознайомити з літерою «К» її звуковим значенням;
– звуковий аналіз слів: КОСМОС, РАКЕТА;
– визначення кількості складів та наголошений склад у словах (ко, ке);
– вправляти у злитому читанні складів:АК,УК,ЕК,ОК,ІК,ИК, КУ, КА, КО, КИ, КІ,
КЕ, КУК, КОК, КИК, АКА,ІКІ…
– продовжувати робити звуковий аналіз слів: весна, літо, осінь, зима;
– розрізняти тверді та м’які приголосні в цих словах;
– ділити слова на склади, визначати місце наголосу (- на,- лі, -о, – ма );
– формувати вміння читаючи речення, розуміти їх зміст.
– ознайомити з літерою «Т»;
– виділення першого та останнього звука в словах;
– звуковий аналіз слова: «замок, равлик»;
– визначення місця наголосу в словах;
– тренувати в умінні римувати прочитані слова:листок – молоток, коса – оса і т.д.
СЕНСОМОТОРИКА
В зошитах в клітинку та в лінію виконувати аналогічні завдання.
Завдання виконувати по одному робочому рядку:
– великого овалу в квадраті на 4 клітинки, нахил з верхнього правого кута в
лівий нижній «велика сливка», відстань між елементами одна клітина;
– маленький овал в одній клітинці, нахил (вершина овалу) із верхнього правого
в нижній лівий кут «маленька сливка», відстань між елементами одна клітина.
3.Написання овалів із невеликим нахилом вправо з’єднаних елементом «змійка».
– діти пишуть великі овали як у завданні №1, в інтервалах між овалами пишуть
елемент, який складається із двох дуг, розвернутих в різні сторони;
– аналогічне написання маленьких овалів.
4.Написання овалів із невеликим нахилом вправо з’єднаних елементом «змійка в зошитах в лінійку.