gerb otr

Раді вітати Вас на сайті

Бериславського дошкільного навчального закладу №3
(ясла-садка) комбінованого типу
Бериславської міської ради Херсонської області

7 Лютого 2018

Шановні батьки,

 у квітні місяці продовжується карантин. Використайте час для спілкування з своїми дітьми. Коли б ваші діти відвідували  дитячий садок, то на заняттях, в повсякденному житті ми б вивчали такі теми з різних розділів програми:

 

  Затверджую

Завідувач ДНЗ №3

______   Верховська  М.В.

План

освітньої роботи з дітьми молодшої групи №7 «Соняшник»

на квітень 2020 року

 

        Дитина в соціумі            Розвиток мови          Природа
тиждень тема тиждень тема тиждень тема
1. «Український одяг, взуття». 1. «Українка я маленька» 1. Сонце. А вже сонце пригріває.
2. «Світлиця природи:домашні тварини». 2. «Домашні тварини. Малята сільського двору». 2. «Куди повела стежинка» (комахи)
3. «Великдень». 3. «Великдень. Золоте яєчко». 3. Турботи на городі.
4. «Мовний етикет». 4. «Ми гарні співрозмовники». 4. Весняні квіти. Тюльпан, нарцис, фіалка.
           Математика     Художня література  Малювання,             ліплення.
тиждень тема тиждень тема тиждень тема
1.

Висота предметів, зріст.

Час: спочатку-потім, тепер-пізніше.

1. Український одяг, взуття. 1. Сорочка вишиванка.
2. Частини доби. Порівняння множин. 2. Світлиці природи домашні тварини. 2. Мій друг песик.
3. Геометричні фігури: круг, квадрат, трикутник. Лічба до 5. 3. Великдень 3. Писанки
4. Довжина. Просторові відношення: праворуч, ліворуч. 4. Мовний етикет 4. Жовті кульбабки.

 

Шановні батьки, знайдіть 10-15 хв. кожного дня для своєї дитини і позаймайтеся з нею. Виберіть із запропонованих завдань декілька і виконайте їх.

Пропоную вам в перший день тижня з 1.04-7.04. виконати такі завдання:

Знайдіть в Інтернеті картинку хлопчика з дівчинкою в українському одязі. Розгляньте картинку, зверніть увагу в що одягнені діти. Запитайте у дитини: у що одягнений хлопчик? (сорочка вишиванка, червоні шаровари, синій пояс, на ногах чобітки); у що одягнена дівчинка? (сорочка вишиванка, спідниця, фартушок, червоні чобітки, на голові віночок, на шиї намисто). Зверніть увагу на те чим прикрашений одяг (вишитими квітами, геометричними фігурами, які зібрані в орнамент). Які кольори використанні в вишиванці? Які геометричні фігури ви побачили в орнаменті? Які за зростом діти?  Скажіть дітям, що наша країна називається Україна. А ми з вами за національністю українці. Одяг який ми розглянули називається український святковий.

Пограйтесь з дитиною в гру «Який одяг» з метою закріплення предметів одягу. Поставте дитині запитання: який одяг? (вишитий, святковий, український). Сорочка яка? (вишита, тоненька, яскрава). Шаровари які? (червоні, широкі, просторі).

Пропоную вивчити з дитиною віршик.

Мама вишила мені.

Мама вишила мені

Квітами сорочку.

Квіти гарні запашні

– На вдягни синочку!

В нитці сонце золоте,

Пелюстки багряні,

Ласка мамина  цвіте

В цьому вишиванні.

Намалюйте на аркуші паперу зображення сорочки. Запропонуйте дитині розмалювати сорочку.

Допоможіть дітям удосконалити знання назв протилежних ознак («високий-низький».)

– Якими можуть бути предмети за величиною? (Великі,та маленькі)

– За висотою? (Високі та низькі).

Знайдіть ілюстрацію з казки «Теремок». Пригадайте казку.

– Запитайте у дітей:

– Хто жив в казковому будиночку?

– Скільки поверхів у теремку?

– Скажіть теремок високий чи низький? (Високий.)

– Він великий чи маленький? (Великий.)

– На першому поверсі жила мишка-шкряботушка.

– Покажіть її віконце.

– На другому поверсі мешкає жабка-скрекотушка.

– Покажіть її віконце.

-А на третьому поверсі мешкає зайчик.

– Покажіть його віконце.

– Хто мешкає на найвижчому поверсі? (Зайчик.)

-А на найнижчому? (Мишка.)

Сформуйте уявлення дітей про часові відношення (тепер-пізніше; спочатку-потім) за допомогою логічної гри «Що спочатку, а що потім».

Візьміть ляльку, запропонуйте нею погратися за допомогою запитань. Хлопчикам замініть ляльку іншою іграшкою.

– Що Галинка робить спочатку: розплющує очі чи встає з ліжечка?

– Що робить Галинка спочатку, а що потім: обідає чи миє руки?

– Що робить Галинка спочатку, а що потім: обідає чи прибирає посуд?

– Якщо тепер у нас день, то пізніше буде…(вечір).

– Якщо тепер Галинка обідає, то пізніше буде…(полуднувати, вечеряти).

Підведіть дитину до вікна, покажіть місце знаходження сонця.

Поставте запитання:

– Як ми назвемо його ласкаво? (Сонечко.) Що робить сонечко? (Світить, гріє, посилає тепло на землю.)

– Зараз навесні, сонечко змінилося. Яким воно стало? (Теплим, лагідним, яскравим, щедрим, добрим, ласкавим.)

– Сонечко зігріває усіх, тому що у нього багато…Чого? (Промінців.)

– Узимку сонечко світить низько. А навесні воно піднімається…Як? (Вище, високо.)

Вивчаючи вірші у дітей збагачується активний словник, розвивається пам’ять, тому пропоную вивчити віршик.

                                                      Сонце Г.Чубач

Сонце сіло на сосну,

Сонце мовило:-Засну.

Сосни сонечко гойдали,

Сосни сонечко благали:

– Сонце, сонечко, не треба.

Стане сумно нам без тебе.

Повторіть матеріал минулого тижня і приступайте до подальшої роботи другого тижня з 8.04-15.04.

Щоб поповнити знання дітей про домашніх тварин за допомогою картинок пригадайте їх назву,зверніть увагу на зовнішній вигляд, будову тіла, спосіб життя (що їдять, де живуть). Зайдіть в ютуб, знайдіть розвиваючий мультфільм про домашніх тварин. Разом з дитиною складіть невеличку розповідь про тваринку (кішку, собаку…).

Орієнтовний варіант розповіді (ви складаєте речення, а діти їх завершують).

Жив собі на світі собачка, і звали його.. (Рябко). Цей собачка був…(велтким, красивим). Жив він в одного …(хлопчика). Хлопчик піклувався про песика: він його…(годував, причісував, гладив, водив гуляти). Рябко дуже радів, коли його господар приносив ласощі…(котлети, ковбасу, цукерки). У Рябка було багато справ, а найголовніша -…(охороняти дім). Коли до будинку стукали незнайомці, Рябко завжди голосно…(гавкав).

Щоб закріпити знання дітей про домашніх тварин та їх дитинчат, пограйтесь з дітьми в гру «Хто ким був».

– Ким була кішка? (маленьким кошенятком)

– Ким була собака? (маленьким цуценятком)…

Для  поповнення словникового запасу малят дієсловами, прикметниками, прислівниками пропоную погратися з ними в гру «Що ти знаєш про собак»

Поставте дітям запитання:

– Які бувають собаки? (Великі, маленькі, кудлаті, грайливі, чорні, білі, сірі, кімнатні, дворові, веселі, добрі, злі…)

– Що вміють робити собаки? (Бігати, гратися, охороняти будинок, стерегти, приносити капці, гавкати, гарчати…)

– Як може поводитися собака? (Грайливо, доброзичливо, злобно,недовірливо, весело, радісно, стримано, пильно…)

Сформувати знання дітей про частини доби допоможе вам гра «Коли що робить їжачок». Візьміть іграшку пограйтесь з нею разом з дитиною. Граючись поставте такі запитання:

– Їжачок розплющує очененята, прокидається, вибігає з хатки, щоб подивитись схід сонечка…Коли? (Уранці.)

– Їжачок дріботить по лі шукає поживу, збирає фрукти та грибки, обідає…Коли? (Удень.)

– Їжачок стомлюється, повертається додому, вкладається спати…Коли? (Увечері?.)

– Їжачок міцно-міцно спить, згорнувшись у клубочок…Коли? (Уночі.)

Під час прогулянки зверніть увагу дітей на комах. жучків зокрема на сонечко семи крапку. Візьміть жучка на долоньку, покажіть дитині, скажіть дітям, що сонечко-дуже гарний жучок. Запитайте якого кольору у нього крильця, що діти бачать на крильцях сонечка. Запропонуйте порахувати крапочки. Поясніть чому називали сонечком семи крапкою. За допомогою гри «Коли, що робить їжачок?»

Щоб розвинути мілкі м’язи пальців рук малюйте з дітьми фарбами, кольоровими олівцями. Пропоную намалювати собачку. Коли дитина буде малювати зверніть увагу на правильне тримання в руці олівця, пензлика.

Повторіть матеріал минулих тижнів і приступайте до подальшої роботи третього тижня з 15.04.-23.04.

Розкажіть дітям про свято Великодня, як  у нас до нього заздалегідь  готуються люди.

Покажіть дітям писанки, розгляньте на них візерунки, запропонуйте намалювати писанку..

Пропоную вивчити віршик.

Писанка А. Камінчук.

Українська писанка,

Як дитяча пісенька,

Як бабусина казка,

Як матусина ласка.

Сяду собі скраєчку

І розмалюю яєчко,

Хрестик, зоря, віконце –

І стане воно, мов сонце.

Дайте дітям змогу засвоїти знання з математичного розділу.

Намалюйте дітям геометричні фігури (один квадрат, два круга, два трикутники, різні за величиною). Запропонуйте їх спочатку назвати, потім розмалювати,  визначити за величиною та порахувати.

Запитайте.

– Які фігури зображені на малюнку?

– Які за розміром?

– Скільки квадратів?

– Скільки кругів?

– Скільки трикутників?

– Скільки великих геометричних фігур?

– Скільки малих геометричних фігур?

– Порахуйте, скільки всього геометричних фігур?

– Чим вони схожі?

– Чим відрізняються між собою?

Виріжте геометричні фігури. Запитайте які предмети можна з них викласти.  Запропонуйте з геометричних фігур викласти  предмети (будинок, дівчинку,ялинку). Пограйтесь в гру «Знайди і назви предмет схожий на геометричну фігуру».

– Знайди і назви предмет схожий на квадрат; круг; трикутник.

Прочитайте  або  вивчить віршик.

Квадрат і круг.

Мовив кругові квадрат:

«Мабуть я тобі не брат!

На тарілку схожий ти,

А от в мене є кути

 

Повторіть матеріал минулих тижнів і приступайте до подальшої роботи четвертого тижня з 23.04-30.04.

Щоб більше дізнатися про природу рідного краю розгляньте картинки з зображенням весняних квітів (тюльпан, фіалка. підсніжник, пролісок, кульбабка).

Поставте такі запитання до кожної квітки:

– Де росте кульбабка?

– Що є в кульбабки?

– Якої форми та кольору квітка?

– Якого кольору та форми листячко?

– На що вона схожа?

Складіть описову розповідь про весняні квіти.

Наприклад: «Ця квітка весняна називається кульбабка. Вона росте на лузі. У кульбабки тоненьке стебло та зелені довгенькі листочки. Квіточка кульбабки круглої форми та жовтого кольору. Кульбабка схожа на сонечко».

З’ясуйте, чим подібні і чим відрізняються весняні квіти.

-У кульбабки квітка жовтого кольору, а в проліска? (синя).

-У тюльпана квітка велика, а фіалки? (маленька).

– Кульбабка  росте в лузі, а тюльпан? (на клумбі)

Запропонуйте дитині намалювати прийомом «штампування»  та домальовування коротких вертикальних ліній.

Вивчіть віршик.

Кульбабка.

Квітка в травах золотилась,

У хустинку нарядилась.

В запашній хустинці

Не цукерки, не гостинці.

У хустинці мами-квітки

Вже ростуть зернятка дітки

Скоро, скоро понад лугом

Розлетяться ніжним пухом.

Використовуйте ситуації для введення в активний словник дітей слів мовного етикету.

Вводьте в активний словник дитини форми вітання та прощання («Доброго ранку»,  «Добрий день», «Доброго вечора», «До побачення»), форми ввічливого прохання («Будь ласка», «Прошу»), подяки («Дякую), вибачте («Вибач» (вибачте), будь ласка», «Пробач», «Пробачте»). Привчайте дитину вітатися та прощатися з дорослими (доброго ранку, добрий день, доброго вечора, до побачення). Вводьте в  активний словник дітей форму  ввічливого звернення на «Ви» до дорослих. Під час звертання до дорослих чи однолітків дивитися у вічі, вести розмову без зайвих жестів та міміки, не втручатися в розмову дорослих та інших дітей. говорити спокійним голосом, не зачіпати співрозмовника. Вчить дитину вітатися першою зі старшими, називаючи їх на ім’я та по батькові; звертаючись до дітей. називати  ім’я дитини. Вчить під час розмови проявляти стриманість, вислуховувати співрозмовника до кінця, не перебиваючи його.  Пропоную прочитати  оповідання

Валентина Осєєва Чарівне слово і погратись в гру «Назви чарівні слова»

Ситуації для гри:

Ведмедик зустрів у дворі свого друга. Що скаже йому ведмедик, Як привітається? («Привіт»!)

До ведмедика в гості зайшов дорослий друг, друг його тата, і вітається з ним.Що відповість ведмедик гостеві? («Здраствуйте!»)

Ведмедик прокинувся рано й одразу привітався з мамою. Що він сказав матусі? («Доброго ранку»!)

А коли увійшов до дитячого садочка і побачив няню, вихователя, ведмедик одразу сказав їм… («Добрий ранок!).

Коли ведмедик з своїми друзями пішов на музичне заняття. Як вони привіталися з музикантом? («Добрий день!»)

А які слова має сказати всім ведмедик, ідучи з дитсадка додому? «До побачення!»)

Запропонуйте дітям порахувати лічильні палички в межах 5-ти. і порівняти їх множини.

Наприклад: покладіть перед дитиною п’ять червоних і п’ять синіх лічильних паличок і

Дайте завдання:

– Виклади перед собою п’ять червоних паличок.

– Порахуй, скільки червоних паличок ти виклав?

– Виклади внизу під червоними паличками чотири сіні палички.

– Порахуй, скільки ти виклав синіх паличок?

– Яких паличок більше синіх чи червоних?

– На скільки червоних паличок більше, чим синіх? (На одну.)

– На скільки синіх паличок менше ніж червоних. (На одну.)

– Що треба зробити, щоб синіх і червоних паличок стало порівну.(Покласти ще одну.)

-Поклади.

Допоможіть дітям засвоїти поняття «довга – коротка». Намалюйте на аркуші паперу два будиночки, і дві доріжки різні за довжиною, які ведуть до дитячого садка. Запропонуйте дитині визначити доріжки за довжиною, яка з них довга, а яка коротка. Дайте завдання намалювати з лівої сторони будинку ялинку, а з правої квітку. Виріжте з картону дві смужки також різні за довжиною, накладіть одну на одну. Запитайте у дитини, яка з них довга. а яка коротка.

Шановні батьки, у травні місяці продовжується карантин. Використайте час для спілкування з своїми дітьми. Коли б ваші діти відвідували  дитячий садок, то на заняттях, в повсякденному житті ми б вивчали такі теми з різних розділів програми:

План

 

        Дитина в соціумі            Розвиток мови          Природа
тиждень тема тиждень тема тиждень тема
1. Світлиця природи: комахи 1. Маленькі комахи 1. Ласкавий вітерець
2. Прикраси української домівки 2. Наша рідна домівка 2. Тварини. У фермера на подвір’ї
3. Де шиють одяг і взуття 3. Одягнуся я гарненько, взую черевички (одяг і взуття) 3. Дерева в цвіту. Липа,каштан, береза, клен.
4. Культура поведінки 4. В гостях у казки 4. Птахи. Впізнай за голосом, дикі, домашні.
           Математика     Художня література  Малювання,             ліплення.
тиждень тема тиждень тема тиждень тема
1. Частини доби. Лічба в межах 5. 1. Світлиця природи: комахи. 1. Яскраво світить сонечко.
2. Просторові відношення. Параметри величини: висота, довжина, величина.. 2. Прикраси української домівки. 2. Курчатка ходять по траві.
3.

Лічба в межах 5. Цифри 1,2,3,4,5.

Орієнтування на собі, від себе.

3. Де шиють одяг і взуття 3. Струнке дерево.
4. Повторення вивченого матеріалу. 4.   4. Намалюй картину про весну.

 

Шановні батьки, знайдіть 10-15 хв. кожного дня для своєї дитини і позаймайтеся з нею. Повторіть матеріал минулого місяця. Виберіть із наступних запропонованих завдань декілька і виконайте їх.

Пропоную вам в перший день тижня з 1.05-7.05. виконати такі завдання:

Знайдіть в Інтернеті картинки комах (метеликів, бджіл, жуків, мурашок…) розгляньте їх, запропонуйте дитині їх назвати, порівняти між собою, за допомогою запитань допоможіть дитині знайти схожість і відмінність.

Наприклад:

– Чим схожі між собою бджола і оса?(Крила, лапки, літають.)

– Чим відрізняються? (Розміром,забарвленням, бджола збирає нектар, оса ні….)

– Чим схожі метелик з мухою? (крила, лапки, літають…)

– Чим відрізняються? (розміром, метелик яскравий гарний, муха ні.)

Для введення узагальнюючих слів в активний словник дитини пропоную  погратися в гру «Хто це?»

Наприклад:

– Бджола, жучок-сонечко, комар – це хто? (Комахи.)

– Горобець, ластівка, ворона – хто це? (Птахи.)

– Метелик, муха, мурашка, оса – хто це? (Комахи.)

Зверніть увагу дитини на квітучу клумбу, пригадайте разом назву квітів. Запитайте  у дитини кого вона бачить на квітах. Поясніть дітям, що яскраві голівки розквітлих рослин є для багатьох комах справжньою їдальнею – з них крилаті комахи збирають солодкий нектар, яким живляться.

Пропоную вивчити з дитиною віршик.

Сонечко-жучок     Іван Нехода

Сонечко червоне,

Сонечко-жучок,

Полети з долоні

В небо до хмарок,

Відчини віконечко,

Хай всміхнеться сонечко

До усіх діток.

Запропонуйте дитині намалювати метелика, жучка-сонечка, бджілку…

Поясніть дітям про таке природне явище, як вітер. Допоможіть дитині зрозуміти, що вітер – це рух повітря на прикладі досліду  з повітряною кулькою, запропонуйте відчути вітерець дуючи на долоньки. Поспостерігайте у вітряну погоду за рухом хмар на небі, за тим, як рухаються гілки на деревах. Підведіть дитину до висновку, дайте змогу пояснити, чому це відбувається. Для того, щоб дитина розуміла, що вітри бувають різні, прочитайте казку В. Сухомлинського «Злий вітер, та добрий вітер» ( казку знайдіть в Інтернеті).

Дайте дітям змогу засвоїти знання з математичного розділу.

Поясніть дитині, що таке доба за допомогою прислів’я «День і ніч минає – і доби немає». Отже, день та ніч – це частини доби.

Пропоную вам за допомогою віршиків визначити з дитиною частини доби.

Ясне сонечко зійшло,

Всюди світло розлило,

Прокидаються малятка –

Час ставати до зарядки!

Потім вмийся з’їж сніданок,

Саме час. Бо вже ранок.

Поставте запитання:

– Що ми робимо вранці?

 

Сонце високо нам світить,

Граються, гуляють діти.

День у розпалі, триває –

Часу зайвого немає,

Устигай усе, як слід,

Не спізнися на обід!

– Що ми робимо в день?

 

Синій вечір наступає,

Всіх маляток забирають

З дитсадочка вчасно й радо

Їхні матусі і тата…

Сонце почало хилитись –

Починає сутеніти.

– Що ми робимо ввечері?

 

А коли настане ніч,

Треба спати – звісна річ,

Сонце також спочиває:

Місяць в чорнім небі сяє,

Біля місяця – зірки,

Небосхил вночі такий.

Пограйтесь в гру «День –ніч» (на слово «ніч» дитина виконує різні рухи, на «слово» ніч присідає, схиливши голівку на складені долоньки).

 

Повторіть матеріал минулого тижня і приступайте до подальшої роботи другого тижня з 8.05-15.05.

Створіть ситуацію в якій би діти уважно ас слухали, розуміли, відповідали на запитання, будували розповідні речення. узгоджували іменники з прикметниками. Знайдіть в Інтернеті сюжетні картинки з зображенням меблів в українській хаті, і в сучасній домівці. Розгляньте  їх, назвіть та порівняйте. Введіть в активний словник дітей такі слова та словосполучення: піч-розмальовка, лава, колиска-люлька. Запропонуйте дитині на котурном зображенні української печі відтворити малюнок з зображенням українських квітів (барвінок, мальва…).

З метою мовленнєвого розвитку, мислення та удосконалення знань про сучасні меблі та їх призначення пропоную гру «Назви меблі».

Матеріал для гри.

– Які м’які меблі вам відомі? (Крісло, диван, ліжко.)

– На яких меблях можна сидіти? Назвіть їх? (Стілець, табурет, крісло.)

– А на яких ще й лежати, спати? (Диван, ліжко)

– Які меблі слугують для збереження речей? (Шафа, тумбочка, комод, полички.)

– Як називається предмет меблів, за яким сидять? (Стіл.)

Для закріплення й розширення знань про свійських тварин розгляньте ілюстрації, запропонуйте  назвати тварин та їх дитинчат (курка з курчатами, качка з каченятами, гуска з гусенятами, свинка з поросятами, овечка з ягнятами, корова з телям). Запитайте у дитини чим вони живляться, до яких тварин  відносяться,  свійських чи диких. Навчіть дитину розповідати про тварин за їх ознаками.

Виконайте вправу:

-Ось курка, а ось її… (курчата).

-Ось гуска, а біля неї…(гусенята).

-Це качка, а коло неї…(каченята).

Запропонуйте дитині намалювати фарбами курчат в зеленій траві.

Допоможіть дітям удосконалити знання назв протилежних ознак («високий-низький», «довгий-короткий», «великий-маленький»)

Пропоную зробити ці визначення за допомогою гри «Намалюємо картину».

Якщо є дошка малюйте пейзаж крейдою, якщо не має дошки візьміть великий аркуш паперу і ручку. Малюйте пейзаж і ставте запитання до дитини.

– До скількох ти вмієш рахувати? (Малюєте три хмаринки, дитина їх лічить.)

– Де знаходяться хмаринки?(На небі.)

– Високо чи низько? (Високо.)

– Скільки сонечок на небі слід намалювати? ( Дитина говорить: «Одне», Малюєте одне сонечко).

– На лісовій галявині ростуть квіточки. Скільки квіточок? (Малюєте 8,10 квіточок, діти відповідають: «Багато», хто зможе порахує кількість).

-А над квітами літають метелики. (Малюєте двох метеликів.)

– На галявині більше квітів чи метеликів? (Квітів більше, метеликів менше.)

– Також на галявині ростуть дві ялинки. (Малюєте високу та низьку ялинки. На високій зображуєте білочку, під маленькою гриб.)

– На якій ялинці живе білочка? (На великій, високій.)

-А під якою ялинкою росте грибок? (Під маленькою, низенькою.)

-От який гарний малюнок одержався. А ти про нього так гарно розповів.

Виріжте з паперу довгу і коротку смужку порівняйте їх довжину способом накладання і визначить довжину кожної смужки.

 

 

Повторіть матеріал минулих тижнів і приступайте до подальшої роботи другого тижня з 15.05. -22.05

Усвідомлюючи і пізнаючи навколишній світ ваша дитина розвивається, як особистість. Запропонуйте своїй дитині назвати предмети одягу та взуття, на прикладі того, в що вона вдягнена, взута. За допомогою логічної гри «Що ми вдягаємо, а що – взуваємо» допоможіть розібратися, що належить до одягу, а що до взуття.

Наприклад:

– Кросівки (взуваємо), куртку (одягаємо), босоніжки (взуваємо)…

Повторіть з дитиною вірш, який ми вчили в дитячому садку М.Познанської «Правда ж, мамо, я великий»

Правда ж, мамо, я великий?

Сам вдягаю черевики,

Зашнуровую шнурочки,

Сам вбираюся в сорочку

Сам лице і руки мию,

Сам зачісуватися вмію,

І не плачу я ніколи…

Скоро вже піду до школи.

Щоб більше дізнатися про природу рідного краю поспостерігайте за квітучими деревами (вишнею, абрикосом, персиком). Визначить їх назву, порівняйте квіти, (колір, величина) зайдіть схожість і відмінність. Поясніть дітям, що після цвітіння з’являться плоди. Запропонуйте визначити основні частини дерева (корінь, стовбур, гілки). Запропонуйте дитині намалювати квітуче дерево, нетрадиційним методом малювання. (Дитина малює стовбур, гілки,пензликом, потім невеличким шматочком паралону або шматочком зібганої бумаги зображує квіти на гілках дерева).

Для того, щоб діти засвоїли числові множини з логіко-математичного розділу пропоную віршовані рядки за допомогою, яких дитина виконає вправи на лічбу, додаванням одиниці до попереднього числа та порівняння величин. Читання віршів супроводжуйте заздалегідь підготовленими малюнками.

Кличе квочка пташенят –

Малюків своїх курчат.

«Нумо, діточки, сюди!

Вас злічу я: …(раз, два, три)»

Запитайте:

– Кого більше: курочок чи курчат? Скільки курочок? А курчат?

(Більше курчат. Курочка одна, а курчат троє.)

 

Олівець є у Дарини.

Олівець є у Максима,

Скільки разом олівців

У веселих малюків?

(До одного додати один – два)

Їжачок біля дубка

Знайшов гарні два грибки,

Під сосною – ще один.

Разом скільки знайшов він?

(До двох додати один – три.)

Щоб навчити дитину орієнтуватися відносно себе покладіть попереду дитини м’яч чи яку іншу іграшку, запитайте: де знаходиться м’яч? (Попереду.) Далі змінюйте місце знаходження іграшки і ставте запитання (позаду, справного боку, лівого боку). Запитайте, де знаходиться той чи інший предмет відносно дитини.

 

Повторіть матеріал минулих тижнів і приступайте до подальшої роботи четвертого тижня з 23.04-30.04.

Для вправляння   та використання дитини етикетної лексики пропоную використати такі ігрові ситуації:

– Уяви, ти зустрів у дворі свого друга. Що ти йому скажеш, як привітаєшся?(«Привіт»!)

– До нас в гості зайшов дорослий, друг тата, і вітається з ним. Що ти відповіси гостеві? («Здраствуйте»!)

– Коли ти прокинешся вранці, як привітаєшся з рідними?(«Доброго ранку».)

-А коли ти зайдеш до дитсадочка, як привітаєшся з нянею, дітьми? Вивчіть з дитиною вірш.

Доброго ранку  Ганна Світлична

Рано вранці промінець

Тихо скочив на стілець,

Потім прудко – на подушку –

Лоскотить Оксанці вушко.

Прокидайся, донечко,

Вже надворі сонечко!

І прокинулася донька,

І заляскала в долоньки:

– Доброго ранку!

Виспалась Оксанка!

Щоб навчити малят правил мовного етикету; активізувати вживання ввічливих слів прохання та подяки не_забувайте їх нагадувати дітям читайте їм вірші, казки. Пропоную вам прочитати дітям  українську казку  «Чарівне слово» Валентина Осєєва, розглянути до неї ілюстрації, обговорити вчинки, зробити висновки.

вивчіть вірш.

Чарівні слова  В. Гужви

До всіх сердець, як до дверей,

Є ключики малі,

Їх кожен легко підбере,

Якщо йому не лінь.

Ти, друже, мусиш знати їх,

Запам’ятать неважко

Маленькі ключики твої –

«Спасибі» і «Будь ласка».

На завершення пори року весни запропонуйте дітям відобразити свої знання про весну в сюжетному малюнку «Намалюй картину про весну».

 

 

 

 

 

 

Зручно: скоро ми у соціальних мережах