Бериславський заклад дошкільної освіти
(ясла-садок) комбінованого типу №3 Бериславської міської ради
Прозорість та інформаційна відкритість закладу
Ліцензії на провадження освітньої діяльності
Свідоцтво про державну реєстрацію
Структура та органи управління закладом
Кадрове педагогічне та медичне забезпечення
Матеріально-технічне забезпечення закладу
Результати моніторингу якості освіти
Умови прийому дітей до закладу
Умови доступності закладу для дітей з особливими освітніми потребами
Розмір плати для батьків за харчування дітей в закладі
Перелік додаткових освітніх послуг, їх вартість, порядок їх надання та оплати
Інформація про використання публічних коштів, відповідно до п.3 ст.30 ЗУ “Про освіту”
7 Лютого 2018
Шановні батьки!
У квітні продовжується карантин.Використайте цей час для спілкування з дітьми. Коли б, ваші діти відвідували дитячий садок: на заняттях, в повсякденному житті ми б вивчили теми, з різних розділів програми.
Затверджую
Завідувач ДНЗ №3
______ Верховська М.В.
План
освітньої роботи з дітьми молодшої групи №9 «Барвінок»
на квітень 2020 року
Дитина в соціумі | Розвиток мови | Художня література | |||
Тиждень | Тема | Тиждень | Тема | Тиждень | тема |
1 | «Український одяг,взуття». | 1 | «Українка я маленька» | 1 | Є. Гуцало «Синя скриня» |
2 | «Домашні тварини. Малята сільського двору». | 2 | «Домашні та дикі птахи». | 2 | Українська нар. казка (на новий лад) –«Коза-дереза». |
3 | «Великдень» | 3 | «Великдень». «Золоте яєчко». | 3 | К. Перелісна «Великдень»(вірш) |
4 | «Мовний етикет». | 4 | «Ми гарні співрозмовники». | 4 |
Леся Храплива-Щур, оповідання «Писанки Оксани!». |
Природа | Математика | Малювання/ Ліплення | |||
Тиждень | Тема | Тиждень | Тема | Тиждень | Тема |
1 | Сонце. А вже сонце пригріває. | 1 |
Висота предметів, зріст. Час: спочатку-потім, тепер-пізніше. |
1 | «Птахи летять»/ «Шпак» |
2 | «Куди повела стежинка» (комахи) | 2 | Частини доби. Порівняння множин. | 2 | «Сорочка –вишиванка»/ «Крашанки». |
3 | Турботи на городі. | 3 | Геометричні фігури: круг, квадрат, трикутник. Лічба до 5. | 3 | «Квітуче дерево»/ «Колобок –рум’яний бочок». |
4 | Весняні квіти. Тюльпан, нарцис, фіалка. | 4 | Довжина. Просторові відношення: праворуч, ліворуч. | 4 | «Стрічки на віночках»/ «Кульбабка». |
Завдання для домашнього опрацювання з дітьми, група « Барвінок»
з 30 березня по 10 квітня2020 р.
Дитина в соціумі.
1.Тема: «Світлиця природи – пернаті друзі».
Розкажіть дітям про домашніх птахів(курей, качок, гусей, індиків), диких пташок( горобців,ворон,голубів, ластівок, шпаків, журавлів, гусей, лебедів). Особливу увагу зверніть на зовнішній вигляд, будову тіла, спосіб життя ( що їдять; звуконаслідування пташок), користь,яку приносять людям, природі. Викличте бажання піклуватися про пташок.
Прочитайте віршики про пташок:
Горобець – пташка співоча.
Він завжди все знати хоче.
По всіх гілках стрибає
І комашок там шукає.
Прилетіли шпаки,
Дорогі співаки,
У шпаківнях нових
Скоро будуть у них
Жовтороті малі пташенята.
Казку « Лисичка та журавель».
2.Тема: «Український одяг, взуття» – розгляньте одяг (хлопчиків, дівчаток, мами, тата, дідуся, бабусі), закріпіть назву одягу,взуття. Особливу увагу приділіть Українському національному одязі.
Вивчить віршик:
Мама вишила мені
Квітами сорочку.
Квіти гарні, весняні:
– На,вдягай,синочку!
В нитці сонце золоте,
Пелюстки багряні,
Ласка мамина цвіте
В цьому вишиванні.
Розвиток мови.
1.Тема: «Віршик, гра-потішка, для моєї сестрички» – вивчити віршик, потішку.
«Моя сестричка»
Я сестричку поцілую
У рожеву щічку,
Пригорну і обніму я,
Витру сльози з личка.
І маленькій подарю
Іграшку цікаву,
Для сестрички сам змайструю,
Будь – яку забаву.
Гра – потішка:
Іде коза рогата,
Іде коза вухата,
До сестрички маленької.
Ніженьками «тупу– тупу»,
Хто лиш сосочку ссе?,
Молочка,хто не п’є?
Того буцну прийду,
На ріжки по сажу
2.Тема: »Ми гарні співрозмовники» – створіть ігрову ситуацію в якій би діти, уважно вас слухали, розуміли звернену до них мову, будували розповідні, питальні речення; правильно узгоджували іменники з прикметниками. Введіть в активний словник такі слова і словосполучення:
«Добрий день», «Дайте будь ласка», «До побачення», «Дякую», «Сідайте будь ласка», «Пробачте будь ласка»
Художня література.
Тема: « Український одяг, взуття». Прочитайте дітям вірш Євгена Гуцало «Синя скриня»; поставте запитання за змістом вірша; вимагайте,щоб діти відповідали повним реченням.
Тема: «Світлиця природи». Українська народна казка «Коза –дереза», розповідання казки разом з дитиною; складання казки на новий лад.
Малювання
Обговоріть з дитиною малюнки, заохочуйте до розповіді, намагайтеся отримати повну відповідь на поставлені запитання.
Ліплення
1.Тема: «Шпак» – пластилін. Покажіть картинку чи іграшкову пташку, зверніть увагу на зовнішній вигляд, будову тіла. Разом з дитиною, розімніть пластилін, поділіть на 3 частинки(голова, тулуб,лапки); за розміром
(великий,менший і маленький). З великої частини – тулуб, з меншої – голова,маленької – лапки. На тулубі – витягніть шию, хвіст; коловими рухами рук утворіть кульку, витягніть дзьобик; притисніть до шиї, місце притиснення розгладьте пальцем. З маленької частинки – очі, лапки( методом притиснення, розгладжування) з’єднайте. До поможіть дитині,але не виконуйте самі. Як дитина зробить, так і буде. Обов’язково похваліть, покажіть її роботу всім членам сім’ї.
Аплікація
Завдання для домашнього опрацювання з 13 квітня по25 квітня 2020р.
Дитина в соціумі.
Вірш для заучування:
Кішка мишку упіймала,
Бідолашній так сказала:
– Я велика! Ти мала!
– Мені шана і хвала!
Вибіг з буди пес кудлатий
І на кішку став гарчати:
– Я великий! Ти мала!
Мені шана і хвала.
Свято Паски недалечко,
Люди звичай бережуть,-
Розмальовують яєчка,
Пишні пасочки печуть.
Розвиток мови.
Вірш:
Українка я маленька
Українці тато й ненька.
І сестричка, братик милий
На вкраїні народились.
Схема складання розповіді:
– Як називається тваринка?
– Велика чи маленька?
– Яка на дотик
– Які частини тіла в неї є?
– Якого вона кольору?
– Що ти ще хочеш розповісти про неї?( корову, собаку, кота, порося).
Вірш для заучування:
Поросятко хоче їсти,
Не знаходить собі місця.
Каші я йому зварю,
Поросятко скаже – «хрю».
Пропоную переглянути відео « Уроки тітоньки Сови. Домашні тварини та їх дитинчата».
Художня література
Вірш К. Перелісної
Гарна писанка у мене,
мабуть кращої й нема.
Мама тільки помагала,
малювала я ж сама.
Змалювала дрібно квіти,
вісім хрестиків малих
і дрібнесеньку ялинку,
й поясочок поміж них.
Хоч не зразу змалювала
(зіпсувала п’ять яєць),
Та як шосте закінчила,
тато мовив: « Молодець !»
Я ту писанку для себе,
для з разочка залишу,
для тата і для мами
дві ще кращих напишу.
Оповідання Лесі Храпливої – Щур «Писанки Оксанки».
«Стукає» – розносить вістку лісом дятел. «Буде завтра Оксанка писанки писати!». Шепнув на вушко зайчик хом’якові: «Уже й краски у горщиках готові!». А жовтий лис переказував куниці: «Купила вчора у крамниці!». Сказав ведмідь гостюючи у вовка: «І писальце вже є: тоненьке, наче голка!». Отак то лісом ці вістки ходили.
Аплікація:
Малювання
Завдання для самостійного, домашнього опрацювання з дітьми молодшої групи з 27 квітня по 30 квітня 2020р.
Дитина в соціумі
1.Тема: «Мовний етикет » – пограйтеся в гру « Чарівний світ слів»,де формуйте уявлення про культуру мовлення, мовленнєвого спілкування та прищеплюйте навички мовленнєвого етикету; закріпіть з дитиною правила вживання ввічливих слів у ситуаціях прохання та подяки: розвивайте діалогічне мовлення, вміння спілкуватися. Виховуйте ввічливість, тактовність, культуру поведінки.
Розвиток мови
Художня література
Тема: Т.Г.Шевченко « Тече вода з-під явора» – заучування вірша на пам’ять.
Ліплення
Тема: « Крашанки» – коловими рухами рук зліпити кружечок, сторони злегка притиснути . Пластилін 3 кольорів: жовтий,коричневий,зелений.
Аплікація
Тема: «На дереві з’явилися листочки» – намалюйте на папері дерево,виріжте маленькі листочки – нехай дитина наклеїть їх.
Малювання
Тема: «Квітуче дерево».
Шановні батьки!
У травні продовжується карантин. Використайте цей час для спілкування з дітьми. Коли б, ваші діти відвідували дитячий садок: на заняттях, в повсякденному житті ми б вивчили теми, з різних розділів програми.
Затверджую
Завідувач ДНЗ №3
______ Верховська М.В.
План
освітньої роботи з дітьми молодшої групи №9 «Барвінок»
на травень 2020 року
Шановні батьки!
У травні продовжується карантин.Використайте цей час для спілкування з дітьми. Коли б, ваші діти відвідували дитячий садок: на заняттях, в повсякденному житті ми б вивчили теми, з різних розділів програми.
Затверджую
Завідувач ДНЗ №3
______ Верховська М.В.
План
освітньої роботи з дітьми молодшої групи №9 «Барвінок»
на травень 2020 року
Дитина в соціумі | Розвиток мови | Художня література | |||
Тиждень | Тема | Тиждень | Тема | Тиждень | тема |
1 | «Світлиця природи-комахи». | 1 | «Світлиця природи-комахи.» «Словечко добираю і віршика складаю»,мовленнєва гра. | 1 | Вивчення українського народного віршика заколисувана,пробудження »Жук літає». |
2 | «Прикраси української домівки». | 2 |
«Хатні обереги».
. |
2 | Читання вірша про «Український рушничок»(усна народна творчість),вивчення прислів’я. |
3 | «Де шиють одяг,взуття?» | 3 | Гендерне виховання: «Одяг,взуття для хлопчиків та дівчаток». | 3 | Вивчення вірша про свою групу »Барвінок». |
4 | «Культура поведінки». | 4 | «Ми гарні співрозмовники». | 4 | Уроки тітоньки Сови. »Уроки гарного поводження »-перегляд відео. |
Природа | Математика | Малювання/ Ліплення | |||
Тиждень | Тема | Тиждень | Тема | Тиждень | Тема |
1 | Ласкавий вітерець | 1 | Частини доби. Лічба в межах 5. | 1 | «Мурашник»/ «Жучок Сонечко». |
2 | Тварини. У фермера на подвір’ї | 2 | Просторові відношення. Параметри величини: висота, довжина, величина.. | 2 | «Український рушничок»/ «Віночок»». |
3 | Дерева в цвіту. Липа,каштан, береза, клен. | 3 |
Лічба в межах 5. Цифри 1,2,3,4,5. Орієнтування на собі, від себе. |
3 | «Одяг» малювання за задумом/ «Я хлопчик,я дівчинка» ліплення людини. . |
4 | Птахи. Впізнай за голосом, дикі, домашні. | 4 | Повторення вивченого матеріалу. | 4 | «Квітучий барвінок»/ «Квітка барвінка.». |
Завдання для домашнього опрацювання з дітьми, група « Барвінок»
з 4 травня по 16 травня2020 р.
Дитина в соціумі.
1.Тема: «Світлиця природи. Комахи».
Розкажіть дітям про комах (мурашок,мух,бджілок,джмелів,оса,комарів, метеликів,жучків:сонечка,солдатика,великого майського жука. Особливу увагу зверніть на назву комах, на зовнішній вигляд, будову тіла, спосіб життя ( що їдять; як поводяться, звуконаслідування комах);уявлення про те,що комахи маленькі часточки природи,які відіграють велику роль в екосистемі живої природи. Викличте бажання піклуватися про мурашок (неможна руйнувати їх домівки,ловити,давити,тому,що цієї мурахи(яку задавили),більше не буде.
Обладнання:картинки із зображенням комах,камінці,листячко,гілля,соломка;
Олівці,контурні зображення комашок.
Прочитайте дитині казку В.Біанки «Как муравьишка домой спешил?».
2.Тема:«Прикраси української домівки»- розгляньте інтер’єр української хати;зверніть увагу на рушники,глиняний посуд ,меблі;порівняйте
з сучасним облаштуванням вашої домівки. Розвивайте довільне мовленнєве спілкування дитини з вами,пам’ять,мислення. Виховуйте почуття любові до українських звичаїв прикрашання хати,інтерес до минулого народу.
Обладнання:картинки із зображенням інтер’єру української хати:рушники,
глиняний посуд,меблі;сучасне обладнання вашої хати.
Перегляньте з дитиною мультфільм « Федорине горе»,зверніть увагу на те,що в домівках повинно бути завжди чисто. Чистота це красиво,це здоров’я. Викличте у дитини негативне ставлення до того,що в хаті не прибрано,бажання прибирати,дотримуватись чистоти,до помагати вам.
Розвиток мови.
1.Тема: «Світлиця природи -комахи. Словечко підбираю і віршики – складаю»(дидактична гра) – закріпити знання дітей про комах;вчити доповнювати строфи словами,щоб утворилася рифма вірша. Розвивати бажання спілкуватися з вами,пам’ять,логічне мислення. Виховувати бажання складати віршики.
Обладнання:картинки із зображенням комах; підберіть віршики про комах,так,щоб ви могли прочитати не до кінця( щоб дитина могла доповнити
віршик своїм словом,яке підходить за змістом.
Зразок:
У пташнику є птаха,
У мурашнику…….(мураха).
Ми знаємо…….(мурахи),
Це корисні ………(комахи).
Коли зима настала,
Мурашки міцно…..(спали).
Весною пробудилися,
І день і ніч…..(трудилися).
Спробуйте скласти прості загадки про комах,використовуючи ті знання,які дали дитині про комах.
Наприклад:
Хто маленький,а ношу несе велику…..(мураха) і так про кожну комаху.
Пограйтеся в гру »Назви з чого будують будиночки мурашки?».
2.Тема: »Прикраси української домівки» – створіть ігрову ситуацію в якій би діти, уважно вас слухали, розуміли звернену до них мову, будували розповідні, питальні речення; правильно узгоджували іменники з прикметниками. Введіть в активний словник такі слова і словосполучення:
«Український рушничок», «Піч розмальовка», «На покутті», «Колиска-люлька», «лава,стіл, лежанка», «Образи(ікони)»,сучасні назви меблів,інтер’єру.
Обладнання:сюжетні картинки з обладнання української хати,сучасної хати.
Контурне зображення української печі,олівці.
Художня література.
1.Тема: « Український народний віршик заколисування,пробудження « Жук літає». Прочитайте дітям вірш; поставте запитання за змістом вірша; вимагайте,щоб діти відповідали повним реченням.
Жук літає « жу- жу- жу»
Закривайте очі вам кажу (коли вкладаєте спати).
Жук літає «жу –жу –жу»,
Відкривайте очі вам кажу(використовуйте під час підйому дитини).
2.Тема:Читання вірша «Український рушничок»(усна народна творчість),вивчення прислів’я про рушник. Заохотьте дитину до слухання вірша,поставте так запитання,щоб дитина відповіла строфою вірша; під час витирання рук пропонуйте розповісти прислів’я.
Рушничок для дитини,
Рушник на всі дні.
Рушнички ті весільні,
Рушнички лиш для свят,
Рушнички для малят,
І над образом в хаті,
Рушничок той висить.
Прислів’я:
« Тримай хату,у віночку,і рушничок га кілочку».
Малювання
Обговоріть з дитиною малюнки, заохочуйте до розповіді, намагайтеся отримати повну відповідь на поставлені запитання.
Ліплення
1.Тема: «Жучок сонечко» – пластилін. Покажіть картинку чи іграшку жучка сонечка, зверніть увагу на зовнішній вигляд, будову тіла. Разом з дитиною, розімніть пластилін.
З великої частини пластиліну – тулуб. На тулубі – голівку, притисніть, місце притиснення розгладьте пальцем; паличкою або стекою на тулубі(спинці) намалюйте крильця .З маленької частинки пластиліну червоного кольору – краплинки(маленькі червоні кульки), методом притиснення,з’єднайте. До поможіть дитині,але не виконуйте самі. Як дитина зробить, так і буде. Обов’язково похваліть, покажіть її роботу всім членам сім’ї.
2.Тема: «Віночок» – контурне зображення віночка,пластилін. Методом на
ліплення: наліпити квітковий візерунок на контурне зображення.