Бериславський заклад дошкільної освіти
(ясла-садок) комбінованого типу №3 Бериславської міської ради

7 Лютого 2018

                                                   Шановні  батьки!

У квітні продовжується карантин.Використайте цей час для спілкування з дітьми. Коли б, ваші діти відвідували дитячий садок: на заняттях, в повсякденному житті ми б вивчили теми, з різних розділів програми.

 

  Затверджую

Завідувач ДНЗ №3

______   Верховська  М.В.

План

освітньої роботи з дітьми молодшої групи №9 «Барвінок»

на квітень 2020 року

 

Дитина в соціумі Розвиток  мови Художня література
Тиждень Тема Тиждень Тема Тиждень тема
1 «Український одяг,взуття». 1 «Українка я маленька» 1 Є. Гуцало «Синя скриня»
2 «Домашні тварини. Малята сільського двору». 2 «Домашні та дикі птахи». 2 Українська нар. казка (на новий лад) –«Коза-дереза».
3 «Великдень» 3 «Великдень». «Золоте яєчко». 3 К. Перелісна «Великдень»(вірш)
4 «Мовний етикет». 4 «Ми гарні співрозмовники». 4

Леся Храплива-Щур,

оповідання «Писанки Оксани!».

Природа Математика Малювання/ Ліплення
Тиждень Тема Тиждень Тема Тиждень Тема
1 Сонце. А вже сонце пригріває. 1

Висота предметів, зріст.

Час: спочатку-потім, тепер-пізніше.

1 «Птахи летять»/ «Шпак»
2 «Куди повела стежинка» (комахи) 2 Частини доби. Порівняння множин. 2 «Сорочка –вишиванка»/ «Крашанки».
3 Турботи на городі. 3 Геометричні фігури: круг, квадрат, трикутник. Лічба до 5. 3 «Квітуче дерево»/ «Колобок –рум’яний бочок».
4 Весняні квіти. Тюльпан, нарцис, фіалка. 4 Довжина. Просторові відношення: праворуч, ліворуч. 4 «Стрічки на віночках»/ «Кульбабка».

 

 

 

Завдання для домашнього опрацювання з дітьми, група « Барвінок»

з 30 березня по 10 квітня2020 р.

 

Дитина в соціумі.

1.Тема: «Світлиця природи – пернаті друзі».

Розкажіть дітям про домашніх птахів(курей, качок, гусей, індиків), диких пташок( горобців,ворон,голубів, ластівок, шпаків, журавлів, гусей, лебедів). Особливу увагу зверніть на зовнішній вигляд, будову тіла, спосіб життя ( що їдять; звуконаслідування пташок), користь,яку приносять людям, природі. Викличте бажання піклуватися про пташок.

 

Прочитайте віршики про пташок:

Горобець – пташка співоча.

Він завжди все знати хоче.

По всіх гілках стрибає

І комашок там шукає.

Прилетіли шпаки,

Дорогі співаки,

У шпаківнях нових

Скоро будуть у них

Жовтороті малі пташенята.

Казку « Лисичка та журавель».

 

2.Тема: «Український одяг, взуття» – розгляньте одяг (хлопчиків, дівчаток, мами, тата, дідуся, бабусі), закріпіть назву одягу,взуття.  Особливу увагу приділіть Українському національному одязі.

Вивчить віршик:

Мама вишила мені

Квітами сорочку.

Квіти гарні, весняні:

– На,вдягай,синочку!

В нитці сонце золоте,

Пелюстки багряні,

Ласка мамина цвіте

В цьому вишиванні.

 

Розвиток мови.

1.Тема: «Віршик, гра-потішка, для моєї сестрички» – вивчити віршик, потішку.

«Моя сестричка»

Я сестричку поцілую

У рожеву щічку,

Пригорну і обніму я,

Витру сльози з личка.

І маленькій подарю

Іграшку цікаву,

Для сестрички сам змайструю,

Будь – яку забаву.

 

Гра – потішка:

Іде коза рогата,

Іде коза вухата,

До сестрички маленької.

Ніженьками «тупу– тупу»,

Хто лиш сосочку ссе?,

Молочка,хто не п’є?

Того буцну прийду,

На ріжки по сажу

 

2.Тема: »Ми гарні співрозмовники» – створіть ігрову ситуацію в якій би діти, уважно вас слухали, розуміли звернену до них мову, будували розповідні, питальні речення; правильно узгоджували іменники з прикметниками. Введіть в активний словник такі слова і словосполучення:

«Добрий день», «Дайте будь ласка», «До побачення», «Дякую», «Сідайте будь ласка», «Пробачте будь ласка»

 

Художня література.

Тема: « Український одяг, взуття». Прочитайте дітям  вірш Євгена  Гуцало «Синя скриня»; поставте запитання за змістом вірша; вимагайте,щоб діти відповідали повним реченням.

Тема: «Світлиця природи». Українська народна казка «Коза –дереза», розповідання казки разом з дитиною; складання казки на новий лад.

 

Малювання

  1. Тема: «Птахи летять » – фарба. Звернути увагу на правильність тримання пензлика (за залізний комірець), розміщення малюнку на аркуші паперу, колір, охайність.
  2. Тема: «Сорочка-вишиванка» – олівці. Контурне зображення сорочки, особлива увага, щоб діти не виходили за контури.

Обговоріть з дитиною малюнки, заохочуйте до розповіді, намагайтеся отримати повну відповідь на поставлені запитання.

 

Ліплення

1.Тема: «Шпак» – пластилін. Покажіть картинку чи іграшкову пташку, зверніть увагу на зовнішній вигляд, будову тіла. Разом з дитиною, розімніть пластилін, поділіть на 3 частинки(голова, тулуб,лапки); за розміром

(великий,менший і маленький). З великої частини – тулуб, з меншої – голова,маленької – лапки. На тулубі – витягніть шию, хвіст;  коловими рухами рук утворіть кульку, витягніть дзьобик; притисніть до шиї, місце притиснення розгладьте пальцем. З маленької частинки – очі, лапки( методом притиснення, розгладжування) з’єднайте. До поможіть дитині,але не виконуйте самі. Як дитина зробить, так і буде. Обов’язково похваліть, покажіть її роботу всім членам сім’ї.

  1. 2. Тема:» Сорочка – вишиванка» – контурне зображення сорочки, пластилін. Методом на ліплення зображення з пластиліну, утворивши візерунок.

 

Аплікація

  1. Тема: «Пташка» – контурне зображення пташки, кольоровий папір, клей. Виберіть колір пташки (наприклад – горобець), сірий. Порвіть на маленькі кусочки (разом з дитиною) сірий папір і по контуру (не виходячи) наклейте, зробіть очі, лапки. Дитина виконує сама, ви лише допомагаєте, заохочуєте до виконання.
  2. Тема:«Намисто для Кози дерези» – виріжте з кольорового паперу, різнокольорові маленькі кружечки, на малюйте на папері ниточку у вигляді півкола і запропонуйте дитині наклеїти кружечки(намистинки); заохочуйте, хваліть. Після закінчення роботи запропонуйте, якщо кози не має – по дарувати: киці, собачці – тій тваринці,яка є.

 

Завдання для домашнього опрацювання з 13 квітня по25 квітня 2020р.

Дитина в соціумі.

  1. Тема: «Світлиця природи: домашні тварини» – розгляньте картинки домашніх тварин: зовнішній вигляд, повадки, спосіб життя, користь,яку приносять людині. Якщо є можливість, проведіть спостереження за тваринкою. Вчить складати прості речення, відповідати на запитання повним реченням, повторювати за вами. По грайте в гру «Хто в хатці живе?»- за допомогою звуконаслідування визначити,яка тваринка живе в хатці.

Вірш для заучування:

Кішка мишку упіймала,

Бідолашній так сказала:

– Я велика! Ти мала!

– Мені шана і хвала!

Вибіг з буди пес кудлатий

І на кішку став гарчати:

– Я великий!  Ти мала!

Мені шана і хвала.

 

  1. Тема: «Великдень» – розгляньте картинку, пригадайте як готувалися до свята: фарбували крашанки, пекли паски, куличі, відвідували церкву. Вчить описувати , складати прості речення за картинкою, пригадувати події ,які відбувалися на Великдень. Розвивайте бажання довільно спілкуватися з вами на задану тему.

 

  1. Вивчить віршик:

Свято Паски недалечко,

Люди звичай бережуть,-

Розмальовують яєчка,

Пишні пасочки печуть.

 

Розвиток мови.

  1. Тема:» Українка я маленька» (вірш) –вчить дитину складати описові розповіді, чітко відтворювати слова вірша, правильно вживати іменники з прикметниками та прийменниками; активізуйте словник дитини іменниками: сорочка, спідничка,шаровари,чобітки, хустинка. Розгляньте український національний одяг; дівчинки, хлопчика. По грайтеся в гру «Одягни українця, українку»( паперові ляльки, паперовий одяг).

Вірш:

Українка я маленька

Українці тато й ненька.

І сестричка, братик милий

На вкраїні народились.

 

  1. Тема: «Домашні тварини (малята сільського двору) – складати описові розповіді за вашим зразком та за схемою; утворювати та відмінювати іменники однини та множини, що означають назви малят тварин, шляхом використання суфікса – ятк; розвивайте силу голосу при звуконаслідуванні; введіть в  активний словник дитини словосполучення: корова – телятко; собака – цуценятко; кішка – кошенята; коза – козенятко.

Схема складання розповіді:

– Як називається тваринка?

– Велика чи маленька?

– Яка на дотик

– Які частини тіла в неї є?

– Якого вона кольору?

– Що ти ще хочеш розповісти про неї?( корову, собаку, кота, порося).

Вірш для заучування:

Поросятко хоче їсти,

Не знаходить собі місця.

Каші я йому зварю,

Поросятко скаже – «хрю».

Пропоную переглянути відео « Уроки тітоньки Сови. Домашні тварини та їх дитинчата».

 

 

Художня література

  1. Тема: «Великдень» – читання вірша К. Перелісної «Писанка» – уважно слухати вірш, відповідати на запитання за змістом вірша ( повторювати строфи із вірша.
  2. Тема: «Писанки Оксанки» – обговорення казки Лесі Храпливої – Щур.

Вірш К. Перелісної

Гарна писанка у мене,

мабуть кращої й нема.

Мама тільки помагала,

малювала я ж сама.

Змалювала дрібно квіти,

вісім хрестиків малих

і дрібнесеньку ялинку,

й поясочок поміж них.

Хоч не зразу змалювала

(зіпсувала п’ять яєць),

Та як шосте закінчила,

тато мовив: « Молодець !»

Я ту писанку для себе,

для з разочка залишу,

для тата і для мами

дві ще кращих напишу.

 

Оповідання Лесі Храпливої – Щур «Писанки Оксанки».

«Стукає» – розносить вістку лісом дятел. «Буде завтра Оксанка писанки писати!». Шепнув на вушко зайчик хом’якові: «Уже й краски у горщиках готові!». А жовтий лис переказував куниці: «Купила вчора у крамниці!». Сказав ведмідь гостюючи у вовка: «І писальце вже є: тоненьке, наче голка!». Отак то лісом ці вістки ходили.

 

Аплікація:

  1. Тема: «Кішка з кошенятами» –викладання та наклеювання на папір, готових частин кішки та кошенят (дрібна моторика пальців рук).
  2. Тема: «Колобок – рум’яний бочок»- викладання та наклеювання виготовлених( з кольорового паперу) форм колобка, домальовування олівцем: очей, носика, рота.

 

Малювання

  1. Весняна квітка – фіалка ( фарба).
  2. Іграшка – ведмедик ( олівці, розмальовка).
  3. Тарілка ( розписування – фарба).
  4. Квітка – кульбабка( олівці).
  5. Жовті кульбабки в траві ( фарба).
  6. Писанки ( розфарбовування, олівці).

 

Завдання для самостійного, домашнього опрацювання з дітьми молодшої групи з 27 квітня по 30 квітня 2020р.

Дитина в соціумі

1.Тема: «Мовний етикет » – пограйтеся в гру « Чарівний світ слів»,де формуйте уявлення про культуру мовлення, мовленнєвого спілкування та прищеплюйте навички мовленнєвого етикету; закріпіть з дитиною правила вживання ввічливих слів у ситуаціях прохання та подяки: розвивайте діалогічне мовлення, вміння спілкуватися. Виховуйте ввічливість, тактовність, культуру поведінки.

 

Розвиток мови

  1. Тема: «Ми на вулиці гуляли, ми будинки розглядали» – під час прогулянки порозглядайте будинки, опишіть, визначить поверхи (узагальнене поняття – одноповерхові,багатоповерхові). Заохочуйте бажання спілкуватися з вами.

 

Художня література

Тема: Т.Г.Шевченко « Тече вода з-під явора» – заучування вірша на пам’ять.

 

Ліплення

Тема: « Крашанки» – коловими рухами  рук зліпити кружечок, сторони злегка притиснути . Пластилін 3 кольорів: жовтий,коричневий,зелений.

 

Аплікація

Тема: «На дереві з’явилися листочки» – намалюйте на папері дерево,виріжте маленькі листочки – нехай дитина наклеїть їх.

 

Малювання

Тема: «Квітуче дерево».

                                                                                     Шановні  батьки!

У травні продовжується карантин. Використайте цей час для спілкування з дітьми. Коли б, ваші діти відвідували дитячий садок: на заняттях, в повсякденному житті ми б вивчили теми, з різних розділів програми.

 

Затверджую

Завідувач ДНЗ №3

______   Верховська  М.В.

План

освітньої роботи з дітьми молодшої групи №9 «Барвінок»

на травень 2020 року

                                                                           Шановні  батьки!

У травні продовжується карантин.Використайте цей час для спілкування з дітьми. Коли б, ваші діти відвідували дитячий садок: на заняттях, в повсякденному житті ми б вивчили теми, з різних розділів програми.

 

 Затверджую

Завідувач ДНЗ №3

______   Верховська  М.В.

План

освітньої роботи з дітьми молодшої групи №9 «Барвінок»

на травень 2020 року

 

Дитина в соціумі Розвиток  мови Художня література
Тиждень Тема Тиждень Тема Тиждень тема
1 «Світлиця природи-комахи». 1 «Світлиця природи-комахи.» «Словечко добираю і віршика складаю»,мовленнєва  гра. 1 Вивчення українського народного віршика заколисувана,пробудження »Жук літає».
2 «Прикраси української домівки». 2

«Хатні обереги».

 

 

.

2 Читання вірша про «Український рушничок»(усна народна творчість),вивчення прислів’я.
3 «Де шиють одяг,взуття?» 3 Гендерне виховання: «Одяг,взуття для хлопчиків та дівчаток». 3 Вивчення вірша про свою групу »Барвінок».
4 «Культура поведінки». 4 «Ми гарні співрозмовники». 4 Уроки тітоньки Сови. »Уроки гарного поводження »-перегляд відео.
Природа Математика Малювання/ Ліплення
Тиждень Тема Тиждень Тема Тиждень Тема
1 Ласкавий вітерець 1 Частини доби. Лічба в межах 5. 1 «Мурашник»/ «Жучок Сонечко».
2 Тварини. У фермера на подвір’ї 2 Просторові відношення. Параметри величини: висота, довжина, величина.. 2 «Український рушничок»/ «Віночок»».
3 Дерева в цвіту. Липа,каштан, береза, клен. 3

Лічба в межах 5. Цифри 1,2,3,4,5.

Орієнтування на собі, від себе.

3 «Одяг» малювання за задумом/ «Я хлопчик,я дівчинка» ліплення людини. .
4 Птахи. Впізнай за голосом, дикі, домашні. 4 Повторення вивченого матеріалу. 4 «Квітучий барвінок»/ «Квітка барвінка.».

 

 

 

 

Завдання для домашнього опрацювання з дітьми, група « Барвінок»

з 4 травня  по 16 травня2020 р.

Дитина в соціумі.

1.Тема: «Світлиця природи. Комахи».

Розкажіть дітям про комах (мурашок,мух,бджілок,джмелів,оса,комарів,  метеликів,жучків:сонечка,солдатика,великого майського жука. Особливу  увагу зверніть на назву комах, на зовнішній вигляд, будову тіла, спосіб життя ( що їдять; як поводяться, звуконаслідування комах);уявлення про те,що комахи маленькі часточки природи,які відіграють велику роль в екосистемі живої природи. Викличте бажання піклуватися про мурашок (неможна руйнувати їх домівки,ловити,давити,тому,що цієї мурахи(яку задавили),більше не буде.

Обладнання:картинки із зображенням комах,камінці,листячко,гілля,соломка;

Олівці,контурні зображення комашок.

Прочитайте дитині казку В.Біанки «Как муравьишка домой спешил?».

 

2.Тема:«Прикраси української домівки»- розгляньте інтер’єр  української хати;зверніть увагу на рушники,глиняний посуд ,меблі;порівняйте

з сучасним облаштуванням вашої домівки. Розвивайте довільне мовленнєве спілкування дитини з вами,пам’ять,мислення. Виховуйте почуття любові до українських звичаїв прикрашання хати,інтерес до минулого народу.

Обладнання:картинки із зображенням інтер’єру української хати:рушники,

глиняний посуд,меблі;сучасне обладнання вашої хати.

Перегляньте з дитиною мультфільм « Федорине горе»,зверніть увагу на те,що в домівках повинно бути завжди чисто. Чистота це красиво,це  здоров’я. Викличте у дитини негативне ставлення до того,що в хаті не прибрано,бажання прибирати,дотримуватись чистоти,до помагати вам.

 

Розвиток мови.

1.Тема: «Світлиця природи -комахи. Словечко підбираю і віршики складаю»(дидактична гра)  – закріпити знання дітей про комах;вчити доповнювати строфи словами,щоб утворилася рифма вірша. Розвивати бажання спілкуватися з вами,пам’ять,логічне мислення. Виховувати бажання складати віршики.

Обладнання:картинки із зображенням комах; підберіть віршики про комах,так,щоб ви могли прочитати не до кінця( щоб дитина могла доповнити

віршик своїм словом,яке підходить за змістом.

Зразок:

У пташнику є птаха,

У мурашнику…….(мураха).

Ми знаємо…….(мурахи),

Це корисні ………(комахи).

Коли зима настала,

Мурашки міцно…..(спали).

Весною пробудилися,

І день і ніч…..(трудилися).

Спробуйте скласти прості загадки про комах,використовуючи ті знання,які дали дитині про комах.

Наприклад:

Хто маленький,а ношу несе велику…..(мураха) і так про кожну комаху.

Пограйтеся в гру »Назви з чого будують будиночки мурашки?».

 

2.Тема: »Прикраси української домівки» – створіть ігрову ситуацію в якій би діти, уважно вас слухали, розуміли звернену до них мову, будували розповідні, питальні речення; правильно узгоджували іменники з прикметниками. Введіть в активний словник такі слова і словосполучення:

«Український рушничок», «Піч розмальовка», «На покутті», «Колиска-люлька», «лава,стіл, лежанка», «Образи(ікони)»,сучасні назви меблів,інтер’єру.

Обладнання:сюжетні картинки з обладнання  української хати,сучасної хати.

Контурне зображення української печі,олівці.

Художня література.

1.Тема: « Український народний віршик заколисування,пробудження « Жук літає». Прочитайте дітям  вірш; поставте запитання за змістом вірша; вимагайте,щоб діти відповідали повним реченням.

Жук літає « жу- жу- жу»

Закривайте очі вам кажу (коли вкладаєте спати).

Жук літає «жу –жу –жу»,

Відкривайте очі вам кажу(використовуйте під час підйому дитини).

 

2.Тема:Читання вірша «Український рушничок»(усна народна творчість),вивчення прислів’я про рушник. Заохотьте дитину до слухання вірша,поставте так запитання,щоб дитина відповіла строфою вірша; під час витирання рук пропонуйте розповісти прислів’я.

Рушничок для дитини,

Рушник на всі дні.

Рушнички ті весільні,

Рушнички лиш для свят,

Рушнички для малят,

І над образом в хаті,

Рушничок той висить.

Прислів’я:

« Тримай хату,у віночку,і рушничок га кілочку».

 

Малювання

  1. Тема: «Мурашник» – фарба. Звернути увагу на правильність тримання пензлика (за залізний комірець), розміщення малюнку на аркуші паперу, колір, охайність.
  2. Тема:» Український рушничок»» – олівці. Контурне зображення сорочки, особлива увага, щоб діти не виходили за контури.

Обговоріть з дитиною малюнки, заохочуйте до розповіді, намагайтеся отримати повну відповідь на поставлені запитання.

 

Ліплення

1.Тема: «Жучок сонечко» – пластилін. Покажіть картинку чи іграшку жучка сонечка, зверніть увагу на зовнішній вигляд, будову тіла. Разом з дитиною, розімніть пластилін.

З великої частини пластиліну – тулуб. На тулубі –  голівку,  притисніть, місце притиснення розгладьте пальцем; паличкою або стекою на тулубі(спинці) намалюйте крильця .З маленької частинки пластиліну червоного  кольору – краплинки(маленькі червоні кульки), методом притиснення,з’єднайте. До поможіть дитині,але не виконуйте самі. Як дитина зробить, так і буде. Обов’язково похваліть, покажіть її роботу всім членам сім’ї.

      2.Тема: «Віночок» – контурне зображення віночка,пластилін. Методом на

ліплення: наліпити квітковий візерунок на контурне зображення.

 

 

 

Зручно: скоро ми у соціальних мережах