Бериславський заклад дошкільної освіти
(ясла-садок) комбінованого типу №3 Бериславської міської ради
Прозорість та інформаційна відкритість закладу
Ліцензії на провадження освітньої діяльності
Свідоцтво про державну реєстрацію
Структура та органи управління закладом
Кадрове педагогічне та медичне забезпечення
Матеріально-технічне забезпечення закладу
Результати моніторингу якості освіти
Умови прийому дітей до закладу
Умови доступності закладу для дітей з особливими освітніми потребами
Розмір плати для батьків за харчування дітей в закладі
Перелік додаткових освітніх послуг, їх вартість, порядок їх надання та оплати
Інформація про використання публічних коштів, відповідно до п.3 ст.30 ЗУ “Про освіту”
13 Квітня 2020
Затверджую Завідувач ДНЗ № 3
_______ М.В. Верховська
Графік та план роботи вчителя – логопеда Рибчинської Ганни на період карантину
з 16.03 – 03.04.2020р Дистанційна діяльність
№ П/п | Дата | Час | Зміст роботи |
1 | 16.03. | 9.00 – 10.00 10.00 – 11.00 11.00 – 13.00 | 1. Розробка плану роботи вчителя – логопеда на час карантину. 2. Упорядкування ділової документації. 3.Пошук ефективних форм дистанційної роботи вчителя – логопеда під час карантину. |
2. | 17.03. | 9.00 – 10.00 10.00 – 12.00 12.00 – 11.00 | 1. Опрацювання статті «Що батьки повинні знати про коронавірус: консультують МОЗ і МОН». 2.Підбір корекційно – розвивальних, завдань з розвитку мовлення дітей для виконання батьками з дітьми вдома під час карантину. 3.Опрацювання матеріалів вебінару «Педагогічні підходи в роботі з дітьми, які мають аутичні розлади». |
3. | 18.03. | 9.00 – 11.00 11.00 – 13.00 | 1. Підбір корекційно – розвивальних, завдань з розвитку мовлення дітей для виконання батьками з дітьми вдома під час карантину. 2.Дистанційне консультування батьків, на сторінці сайту закладу, в мережі Фейсбук, батьківських групах у Вайбері, щодо виконання завдань вдома. |
4. | 19.03. | 9.00 – 10.00 10.00 – 12.00 12.00 – 13.00 | 1.Розробка конспекту заняття у міні – музеї «Лялька – мотанка оберіг» для друкування в журналі «Логопед». 2.Виготовлення обладнання до заняття «Лялька – мотанка оберіг». 3.Опрацювання методичної літератури за темою самоосвіти «Використання інноваційних технологій в логопедичній роботі з дітьми». |
5. | 20.03. | 9.00 – 10.00 10.00 – 11.00 11.00 – 13.00 | 1.Опрацювання статті Хлистової Г.О. «Підвищення ефективності корекції мовлення дітей з особливими освітніми потребами шляхом використання нетрадиційних методів та прийомів роботи». 2.Підбірка вправ та ігор для автоматизації шиплячих звуків. 3.Дистанційна консультативна допомога батькам, на сторінці сайту закладу, в мережі Фейсбук, батьківських групах у Вайбері, на тему: « Ігри та іграшки для розвитку дитини». |
6. | 23.03. | 9.00 – 10.00 10.00 – 11.00 11.00 – 13.00 | 1.Розроблення та оформлення матеріалу на тему – «Кінезіологічні вправи для розвитку мовлення». 2.Опрацювання психолого – педагогічної літератури на тему « Особливості розвитку гіперактивної дитини». 3. Вивчення методичної літератури ( журнали «Логопед», « Діти з особливими потребами») за темою самоосвіти |
7. | 24.03. | 9.00 – 10.00 10.00 – 12.00 12.00 – 13.00 | 1. Складання змісту консультацій для батьків з питань автоматизації звуків. 2. Підготувати консультацію для батьків: «Артикуляційна гімнастика – запорука гарного мовлення» 3. Робота з інтернет – ресурсами |
8. | 25.03 | 9.00 – 10.00 10.00 – 11.00 11.00 – 13.00 | 1.Підбір матеріалів для самостійного виконання батьків з дітьми вдома під час карантину. 2.Дистанційне консультування батьків на тему: «Організація занять вдома». 3.Вивчення теми: «Інтернет сервіси в освітньому процесі в режимі дистанційного навчання». |
9. | 26.03. | 9.00 – 10.00 11.00 – 12.00 12.00 – 13.00 | 1.Опрацювання літератури з теми: « Використання інноваційних технологій з дітьми з особливими освітніми потребами». 2.Виготовлення мнемотаблиць до вивчення віршів з дітьми – логопатами. 3.Консультація для батьків: « Як організувати дозвілля дитини під час карантину» |
10. | 27.03. | 9.00 – 10.00 10.00 – 13.00 | 1.Підготовка до проведення консультацій. 2. Створення групи в Вайбері для логопедичної групи для дистанційного консультування батьків. |
11. | 30.03 | 9.00 – 10.00 11.00 – 13.00 | 1.Виготовлення розвивальної гри «Дінг, дінг, рінг» 2.Розроблення коректурних таблиць до проектів з дослідно – експериментальної роботи «Формування особистісно орієнтованого середовища сучасного дошкільного навчального закладу засобами музейної педагогіки» |
12. | 31.03 | 9.00 – 10.00 10.00 – 13.00 | 1.Підготування консультації для вихователів на тему « Пізнавально – мовленнєвий розвиток дошкільників». 2.Створення групи в мережі Вайбер для батьків інклюзивної групи. |
13. | 01.04. | 9.00 – 10.00 10.00 – 11.00 13.30 – 14.30 | 1.Опрацювання матеріалу з нейробіки. 2.Розміщення ролику з нейробіки у мережі Вайбері для батьків. 3.Приймання участі у вебінарі проведеному спеціалістами ІРЦ на платформі ZOOM на тему: «Психолого – педагогічний супровід дітей з ООП під час карантину». |
14. | 02.04. | 9.00 – 10.00 10.00 – 12.00 12.00 – 13.00 | 1.Розробка дидактичного матеріалу для дітей з особливими освітніми потребами. 2.Консультування батьків в мережі Вайбер на тему: «Кінезіологічні вправи – гімнастика для мозку» 3. Перегляд вебінару на сайті Всеосвіти на тему: «Співпраця фахівців та батьків дитини з особливими освітніми потребами – основні засади ефективної роботи». Отримання сертифікату. |
15. | 03.04 | 9.00 – 10.00 10.00 – 11.00 11.00 – 13.00 | 1.Розробка конспектів корекційно – розвиткових занять. 2.Опрацювання матеріалу « 4 корисні вправи для мозку» від доктора Комаровського. 3.Підготовка карток для занять. |
Затверджую Завідувач ДНЗ № 3
__________Верховська М.В.
Графік та план роботи вчителя – логопеда на період карантину з 06.04 – 24.04.2020р Дистанційна діяльність
№ П/п | Дата | Час | Зміст роботи |
1 | 06.04 | 9.00 – 10.00 10.00 – 13.00 | 1.Дистанційне консультування вихователів і асистентів вихователів на тему: « Пальчики допомагають говорити». 2.Підготовка, виготовлення ігрового матеріалу для автоматизації сонорних звуків. |
2. | 07.04. | 9.00 – 10.00 10.00 – 13.00 | 1.Розміщення інформації для батьків у мережі Вайбер «Поради логопеда». 2.Підготовка, виготовлення ігрового матеріалу для автоматизації шиплячих звуків. |
3. | 08.04. | 9.00 – 10.00 10.00 – 11.00 11.00 – 13.00 | 1.Розміщення завдань в мережі Вайбер для батьків по роботі з дошкільнятами. 2.Консультування батьків щодо виконання логопедичних артикуляційних вправ вдома. 3.Виготовлення дидактичного матеріалу для корекційних занять. |
4. | 09.04. | 9.00 – 11.00 11.00 – 13.00 | 1. Дозаповнення інформації у документацію вчителя – логопеда: мовних карток, звіт про роботу з дітьми з ООП. 2.Розроблення матеріалів до занять для інклюзивних груп. |
5. | 10.04. | 9.00 – 10.00 13.30 – 15.00 | 1.Виготовлення відеопрезентації по музейній педагогіці. 2.Участь в вебінарі проведеного спеціалістами ІРЦ на платформі ZOOM. |
6. | 13.04. | 9.00 – 10.00 10.00 – 11.00 | 1.Розроблення та оформлення матеріалу на тему «Кінезіологічні вправи для розвитку мовлення». 2.Опрацювання літератури на тему « Особливості розвитку гіперактивної дитини». |
7. | 14.04 | 9.00 – 10.00 10.00 – 13.00 | 1.Підбір методик та наочного для обстеження мовлення дітей дошкільного віку для практичного використання. 2.Рекомендувати батькам у групі у Вайбер « Великодні легенди для дітей українською мовою» |
8. | 15.04. | 9.00 – 10.00 10.00 – 13.00 | 1.Дистанційне консультування вихователів інклюзивної групи, асистентів вихователя та батьків «Розвиваючі ігри для гіперактивних дітей» 2.Добір матеріалів до батьківських зборів « Готовність дітей до школи». |
9. | 16.04. | 9.00 – 11.00 11.00 – 13.00 | 1.Підбірка матеріалів і розвиваючих ігор для дітей з РАС. 2.Самоосвіта та підбір інформації на тему: «Використання гудзикотерапія в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами». |
10. | 17.04. | 9.00 – 11.00 13.30 – 15.00 | 1.Опрацювання матеріалу вебінару на тему: «Немовленнєва дитина і інклюзивному просторі». 2. Участь в вебінарі проведеного спеціалістами ІРЦ на платформі ZOOM. |
11. | 20.04. | 9.00 – 10.00 11.00 – 13.00 | 1.Підбір матеріалу для автоматизації шиплячих звуків. 2.Дистанційне консультування батьків у групі Вайбер на тему « Автоматизація шиплячих звуків у словах, реченнях, чистомовках». |
12. | 21.04. | 9.00 – 10.00 10.00 – 13.00 | 1.Виготовлення дидактичної гри «Кому що потрібно для роботи» ( професії) 2.Розроблення та надсилання завдань батькам для занять з дітьми вдома в групі Вайбер. |
13. | 22.04. | 9.00 – 10.00 10.00 – 13.00 | 1.Перегляд вебінару на ютубі «Робота з дітьми з розладами з аутистичного спектру в інклюзивному класі» лекторка Ірина Ясінська. 2.Дистанційне консультування батьків та педагогів «Розвиток дрібної моторики у дітей – логопатів як засіб мовленнєвого та інтелектуального розвитку». |
14. | 23.04. | 9.00 – 11.00 11.00 – 13.00 | 1.Опрацювання наукових посібників, журналів для підвищення професійного наукового рівня. 2.Робота з діловою документацією: заповнення поточної документації, підготовка дидактичного матеріалу до проведення корекційних занять. |
15. | 24.04 | 9.00 – 10.00 10.00 – 13.00 | 1.Пошук матеріалів і розробка картотеки вправ «Су– джок технологія» ( з інтернет ресурсів і методичних журналів). 2.Перегляд запису лекції Наталії Базими «Особливості комунікативної поведінки у дітей з РАС» |