Бериславський заклад дошкільної освіти
(ясла-садок) комбінованого типу №3 Бериславської міської ради

7 Лютого 2018

Шановні батьки!

Ми знаємо, як вам важко поєднувати роботу, домашні справи і навчання дітей. Дякуємо вам за те, що – окрім маси проблем- ви намагаєтеся бути ще вихователями!Ви можете стати для своїх дітей прикладом, джерелом натхнення на нові цікаві справи, стати партнером та другом в їх дитячому світі. Зробити це не так складно, як це може здатися! Під час карантину будьте усвідомленими, уважними та розуміючими. Знайдіть вільнийчас позайматися з вашою дитиною, а ми вам в цьому допоможемо. Пропонуємо вам план занять. на квітень місяць, з різних розділів програми.

Затверджую

завідувач ДНЗ №3

                                                                                                        _____ Верховська М.В.

План

освітньої роботи з дітьми середньої групи №5 «Квіточка»

Дитина в соціумі         Математика Розвиток мовлення
Тиждень Назва теми Тиждень Назва теми Тиждень Назва теми
1. Чобітки підковками цок-цок 1. Визначення розміру на око. Лічба в межах 5 1. Найкраще місто на землі
2. Віночок – землі барвінок. Свято весни. 2. Орієнтування на площині. Геометричні фігури, як еталон 2. Весна іде, барвінок землю прикрашає
3. Бабусині оповідки (легенди, казки, співанки, промовки з тексту казок) 3. Зворотна лічба в межах 5. Частини доби. 3. Весела музика вулиці
4. Правила вуличного руху 4. Плоскі та об’ємні геометричні фігури 4. Звукова культура мови. Моя любима казка
Природа Художня література Малювання/ліплення
1. Сонце – зоря. А вже сонце пригріває 1. Чобітки підковками цок-цок

1.

 

 

 

 

1.

Прикрасимо плаття Оленці.

Дерева цвітуть/

Вербові кошики

2. Куди повела стежина (метелики, мурашки, джмелі, бджоли, жуки, мухи, комахи) 2. Віночок – землі барвінок. Свято весни.

2.

 

 

 

 

 

2.

Дівчинка в довгому платті.

Куманець (косівський розпис)/

Писанки

3.

Турботи на городі

 

3. Бабусині оповідки (легенди, казки, співанки, промовки з тексту казок)

3.

 

 

3.

Іграшки (зайчик).

Писанки/

Іграшка коник

4. Весняні квіти. Тюльпан, нарцис, фіалка 4. Правила вуличного руху

4.

 

 

 

 

 

4.

Цей фантастичний світ акваріуму (рибки).

Тварина – кішка/

Рибки, слимаки

 

 

Шановні батьки!

– Читайте дітям казки та оповідання В. Сухомлинського «Ледача подушка», «Соромно перед соловейком», та інші…, задайте запитання за змістом прочитаного, перекажіть їх.

– Придумуйте невеличкі розповіді за картинками.

– Вивчіть з дітьми віршик про весну та Великоднє свято.

– Складайте речення та записуйте їх схематично, рахуючи скільки слів у реченні (для цього зробіть 5-6 фішок з картону). Після кожного речення звертайте увагу щоб дитина промовляла «В цьому реченні 4 слова».

– Виділяйте перший і останній звук у слові.

– Придумуйте якнайбільше слів на певний звук. ( А- автобус, апельсин, ананас, айстра….)

– Діліть слова на склади. Після кожного слова звертайте увагу, щоб дитина промовляла «В цьому слові 4 склади»( Те-ле-ві-зор)

– Добирайте до слів – іменників слова прикметники та дієслова. Узгоджуйте їх між собою ( Сонце- жовте, яскраве, тепле… Сонце- світить, гріє, спить… «Яскраво світить сонечко», «Мама весела та добра»)…

– Рахуйте з дітьми в межах 5 в прямому і зворотному напрямку. (1, 2, 3, 4, 5. 5, 4, 3, 2, 1). Складайте приклади. (1+2=3; 2+2=4…)

– Повторіть з дітьми геометричні фігури (круг, квадрат, трикутник, прямокутник),визначить чим вони схожі, а чим відрізняються, знайдіть у кімнаті предмети які схожі на коло, квадрат, трикутник, прямокутник…

– Визначайте з дітьми розмір цих предметів на око (більший, менший, однакові).

– Повторіть частини доби, пори року.

– Повторіть назви взуття, хто їх виготовляє і для чого? Чи змінюється взуття з зміною пори року?

– Розкажіть дітям з яких квіточок плететься український віночок, для чого їх плетуть і кому?

– Вивчіть з дітьми свою адресу та прізвища ім’я по батькові. Прочитайте оповідання В. Сухомлинського «Найласкавіші руки». Щоб дитина зрозуміла для чого потрібно знати свою адресу та ім’я по батькові своє та батьків.

– Повторіть правила вуличного руху. Прочитайте та обговоріть вірш І.Січовика «Як поводиться на вулиці».

– Поспостерігайте за сонцем, визначте яке воно. Відчуйте сонячне тепло на обличчі та долоньках, зробіть висновок: чи сонце гріє, чи тільки світить? Поміркуйте : «Що було б, якщо б не було сонця?» За допомогою дзеркала пограйте в гру «Сонячний зайчик».

– Поспостерігайте за квітами на квітнику, пригадайте їх назву, будову, що потрібно рослинам для росту, порівняйте квіти (У тюльпана високе стебельце, а у проліска – низьке. У проліска пелюстки блакитні, а у нарциса – жовті. Фіалка маленька, а тюльпан великий. Пролісок схожий на небо, а кульбаба на сонечко…)

– Поспостерігайте за комахами, пригадайте їх назву, будову, чим живляться, яку користь або шкоду приносять?

Не страшно, що якусь тему ви не опрацюєте, ми потім все надолужимо, а ви просто любіть своїх діток, розмовляйте з ними, привчайте їх до самостійності, не опікуйте і не сваріть. Бажаємо успіхів!

 

Шановнібатьки!

 Пропонуємо вам план занять на травень місяць, з різних розділів програми.

План

освітньої роботи з дітьми середньої групи №5 «Квіточка»

Дитина в соціумі Математика Розвиток мовлення
Тиждень Назва теми Тиждень Назва теми Тиждень Назва теми
1. Золоті руки 1. Різні види лічби. Геометричні фігури 1. Вправні руки малюків
2. У світі природи (домашні тварини) 2. Параметри величини. Часові поняття 2. На бабусиному подвір’ї
3. Печу, печу хлібчик 3. Геометричні фігури. Лічба у межах 5. 3. Печу, печу хлібчик
4. Підсумкове 4. Просторові уявлення. Величина 4. Гарно розмовляємо
Природа Художня література Малювання/ліплення
1. Ласкавий вітерець 1.

Золоті руки.

Т. Коломієць «Гончарний круг», прислів’я, приказки та загадки про працю

1.

 

 

1.

Прикрасимо плаття весни.

Дерево.

Дерева цвітуть

2. Тварини. У фермера на подвір’ї 2.

Домашні тварини.

Г. Бойко «Кіт- рибалка», А. Камінчук «Коник гривою трясе»

2.

 

 

 

 

2.

Глечик (Васильківський розпис)

Іграшка: курчатко

Фантастичні тварини або птахи (за М. Приймаченко)

3.

Дерева в цвіту. Липа, каштан, береза, клен.

 

3.

Хліб – всьому голова.

В.Сухомлинський «Глиняні пиріжки». Казки: «Колобок», «Колосок», «Ледарі».

Вивчення вірша та прислів’їв про хліб.

3.

 

 

 

 

 

 

3.

Дівчатка вийшли на прогулянку.

Подарунок друзям (Фантастичні птахи, звірі)

Мій край, моє місто.

4. Птахи. Впізнай за голосом: дикі, домашні. 4. Улюблені твори художньої літератури.

4.

 

4.

Мій будинок.

Моя сім’я.

Ліпимо за бажанням

 

 

Шановні батьки!

 

Запропоновані для ваших дітей завдання та рекомендації для Вас,

охоплюють всі розділи програми «Дитина». Обирайте види роботи послідовно, логічно, щоб у дітей складалася система понять; спочатку теорія, а потім практичне завдання, завдання на використання дітьми набутого досвіду

 

– Читайте дітям казки та оповідання В. Сухомлинського «Глиняні пиріжки», «Пекар і кравець», «Злий вітер та добрий вітер»та інші. Оповідання Ю.Старостенка «А він уже вдома»,Т. Коломієць «Гончарний круг»…, задайте запитання за змістом прочитаного, перекажіть їх.

– Розкажіть дітям легенду про лелеку, обговоріть її.

– Вивчіть з дітьми віршик про хліб, пригадайте прислів’я про працю.

– Пригадайте з дітьми професії людей. Поміркуйте: «Яка професія найважливіша?»

– Придумуйте невеличкі розповіді про професії людей та про результати їх праці.

– Пригадайте з дітьми шлях маленької зернини до запашного хлібу.

– Розкажіть дітям про таке природне явище, як вітер.(Вітер- це рух повітря. Вітер переміщується з різною силою і швидкістю). За допомогою вітрячка визначте силу та напрямок вітру. Поміркуйте, яку користь або шкоду завдає вітер.

– Пригадайте з дітьми домашніх тварин, птахів та їх дитинчат. Обговоріть їх особливості будови тіла,зовнішнього вигляду, способу життя та харчування. Чим відрізняються домашні тварини та птахи від диких. Поспостерігайте за тваринами та пташками, погодуйте їх. Запропонуйте дитині намалювати або зліпити тварину або пташку.

– Помилуйтеся цвітінням декоративних дерев (липа, каштан, береза, клен).. Зверніть увагу дітей на те, чим схожі дерева, а чим відрізняються. Розгляньте цвіт на дереві, поясніть, що після квітки з’являться плоди, тому не можна ламати цвіт. Поміркуйте: яку корить приносять дерева.

– Знаходьте з дітьми узагальнюючі слова різних предметів. (Хліб, батон, кекс- хлібобулочні вироби. Кіт, собака, порося- домашні тварини. Ложка, тарілка, миска- посуд…)

– Продовжуйте складати речення та записувати  їх схематично, рахуючи скільки слів у реченні (для цього зробіть 5-6 фішок з картону). Після кожного речення звертайте увагу щоб дитина промовляла «В цьому реченні 4 слова».

– Виділяйте перший і останній звук у слові.

– Придумуйте якнайбільше слів на певний звук. ( А- автобус, апельсин, ананас, айстра….)

– Діліть слова на склади. Після кожного слова звертайте увагу, щоб дитина промовляла «В цьому слові 4 склади»( Те-ле-ві-зор)

– Добирайте до слів – іменників слова прикметники , дієслова та числівники. Узгоджуйте їх між собою ( Сонце- жовте, яскраве, тепле… Сонце- світить, гріє, спить… Одне сонце…«Яскраво світить сонечко», «Мама весела та добра», «Тато купив один хліб та три булочки»)…

– Продовжуйте рахувати  з дітьми в межах 5 в прямому і зворотному напрямку. (1, 2, 3, 4, 5. 5, 4, 3, 2, 1). Рахуйте ставлячи запитання скільки?(кількісна лічба – один олівець, два олівця, три олівця…) та який? (порядкова лічба – перший, другий, третій…). Складайте приклади. (1+2=3; 2+2=4…)

– Продовжуйте повторювати  з дітьми геометричні фігури (круг, квадрат, трикутник, прямокутник),визначить чим вони схожі, а чим відрізняються, знайдіть у кімнаті предмети які схожі на коло, квадрат, трикутник, прямокутник…

– Визначайте з дітьми розмір цих предметів на око (більший, менший, однакові).

– Повторіть частини доби: ранок, день, вечір, ніч. Визначте частини доби за діяльністю дітей. Відтворіть часові поняття (частина доби, доба, сьогодні, завтра, вчора). Повторіть  пори року.

Не страшно, що якусь тему ви не опрацюєте, ми потім все надолужимо, а ви просто любіть своїх діток, розмовляйте з ними, привчайте їх до самостійності, не опікуйте і не сваріть. Бажаємо успіхів!

Зручно: скоро ми у соціальних мережах